یک خبر خوش درباره وضعیت جسمانی هوشنگ هیهاوند

کدخبر: ۵۳۰۹۴۸
اقتصادنیوز: دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت با بیان آنکه هوشنگ هیهاوند بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر بعد از ۴۸ ساعت از کما خارج شده است، گفت: وضعیت جسمانی این هنرمند پیشکسوت هنوز مساعد نیست.
یک خبر خوش درباره وضعیت جسمانی هوشنگ هیهاوند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، هوشنگ هیهاوند بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر که چندی پیش در مراسم اختتامیه بخش تئاتر خیابانی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت که در یزد برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفته بود، بعد از مراجعت به تهران روز دوشنبه (۲ آبان ماه) به دلیل تشنج و بیهوشی در منزل شخصی‌اش راهی بیمارستان شد.

استاد هیهاوند تا رسیدن به شرایط پایدار در بیمارستان بستری خواهد بود

سیدوحید فخر موسوی دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت درباره وضعیت این هنرمند پیشکسوت تئاتر گفت: بعد از خبر تشنج و بیهوشی استاد هیهاوند در منزل به سرعت او را به بیمارستانی در کرج انتقال دادند، اما برای رسیدگی بیشتر، انتقال او از بیمارستان کرج به بیمارستان امید تهران با سرعت انجام گرفت.

فخرموسوی با بیان آن که این هنرمند پیشکسوت بعد از ۴۸ ساعت در کمابودن خوشبختانه از این شرایط خارج شده است، اما وضع جسمانی وی هنوز خوب نیست خاطرنشان کرد: بر همین اساس طبق توصیه کادر درمان متخصص، او تا اطلاع ثانوی در بیمارستان بستری خواهد بود تا شرایط جسمی به شرایط پایدار برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید