کارشناس سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد:

شروع بارش باران در این استان‌ها

کدخبر: ۵۳۲۵۱۷
کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای هوا طی دو روز آینده در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال شرق کشور خبر داد برای برخی استان‌ها بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی کرد.
شروع بارش باران در این استان‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از منیبان؛ فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، گفت: امروز در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، شمال سمنان، گیلان، ارتفاعات البرز شرقی، شرق یزد، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان و کرمان بارش پراکنده باران و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

بازگشت پرحاشیه نایب رئیس جنجالی/ موسوی استعفا می دهد؟

او افزود: بارش‌ها برای روزهای یکشنبه (فردا) و روز دوشنبه در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رخ می‌دهد و در این مناطق رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: فردا در برخی مناطق جنوب کشور و در جنوب خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و هرمزگان بارش‌های پراکنده و گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد و روز دوشنبه نیز این شرایط علاوه مناطق ذکر شده، در آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی برقرار خواهد بود.

گودرزی گفت: به لحاظ دمایی فردا (یکشنبه) و روز دوشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی خزر و برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال شرق کشور هوا ۶ تا ۹ درجه سردتر می‌شود و طی این مدت بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق سردسیر به شکل برف خواهد بود.

او ادامه داد: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه علاوه بر بارش‌ها در دامنه‌های جنوبی البرز و سه‌شنبه و چهارشنبه در نوار شرقی کشور، در برخی ساعات وزش بادهای شدید موقتی و احتمالاً خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی مرکز و شرق آب‌های خلیج فارس و دریای خزر را روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری مواج و متلاطم اعلام کرد.

گودرزی درباره شرایط آب و هوایی پایتخت گفت: تهران امروز آسمانی صاف تا کمی ابری دارد و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد را خواهد داشت که بیشینه دما در تهران به ۲۰ درجه بالای صفر می‌رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید