شهادت یک مأمور انتظامی در خاش+جزئیات

کدخبر: ۵۳۲۶۱۰
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت مامور مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خاش خبرداد.
شهادت یک مأمور انتظامی در خاش+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سایت پلیس، سردار «احمد طاهری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت؛ به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد افیونی عصر روز گذشته تیمی از ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان با رعایت موارد ایمنی و امنیتی اقدام به راه اندازی ایست و بازرسی و کنترل تردد خودرو‌های ورودی به شهرستان در محور سراوان نمودند.

 

وی افزود؛ راننده یک دستگاه خودروی پیکان وانت بدون توجه به علائم و هشدارهای پلیس با سرعت زیاد به سمت ایست و بازرسی به صورت تهاجمی با پلیس افتخاری «مرتضی غلامیان» که در ایست و بازرسی وظیفه کنترل و تردد خودرو‌ها را داشت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد؛ پس از این اقدام تهاجمی ماموران انتظامی ۲ نفر از عاملان این جنایت را در صحنه دستگیر و خودرو وانت پیکان توقیف که در بازرسی از این خودرو ۵۱ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

سردار طاهری در خاتمه افزود؛ پلیس افتخاری «غلامیان» بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل که علی رغم تلاش کادر درمانی متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده، این پلیس افتخاری فداکار درشب گذشته به فیض شهادت نائل گردید.

شهادت مامور مبارزه با مواد مخدر در شهرستان «خاش»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید