علائم هشدار دهنده حمله قلبی که باید جدی بگیرید

کدخبر: ۵۳۲۸۴۵
اقتصادنیوز: متخصصان معتقدند که هنگام وقوع حمله قلبی، زمان از فاکتورهای کلیدی و طلایی به حساب می‌آید.
 علائم هشدار دهنده حمله قلبی که باید جدی بگیرید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، لازم است که همه افراد با نشانه‌های اولیه بیماری‌های قلبی آشنا باشند همچنین به گفته متخصصان، هنگام وقوع حمله قلبی، زمان از فاکتورهای کلیدی و طلایی به حساب می‌آید که در به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از آن موثر است.

برخی از علائم هشداردهنده حمله قلبی عبارتند از:

درد قفسه سینه

ضربان قلب پایین (برادی کاردی) چیست؛ علائم و درمان | مجله دکتردکتر

سرگیجه

کاهش تحمل ورزش

درد گلو یا فک

روش های درمان حمله قلبی

درمان سکته قلب می‌تواند شامل تغییر سبک زندگی، داشتن رژیم غذایی، مصرف دارو و جراحی باشد. قبل از آن می‌خواهیم بدانیم آیا سکته قلبی خوب می‌شود یا نه؟ باید بدانید راهی برای درمان حمله قلبی وجود ندارد، شیوه‌های درمان تنها به کنترل بیماری کمک کرد و ریسک بازگشت بیماری را کاهش می‌دهند.

تغییر سبک زندگی

گاهی اوقات با ترک عادات اشتباه می‌توان به راحتی حمله قلبی را درمان کرد. از جمله عادات اشتباه می‌توان به مصرف دخانیات، رژیم غذایی پرچرب، نداشتن برنامه ورزشی منظم و مناسب، کنترل نکردن استرس و فشارهای روحی و کنترل نکردن بیماری‌های زمینه‌ای اشاره کرد.

مصرف داروهای قلب

گاهی اوقات نیز در کنار تغییر سبک زندگی، مصرف داروهای شیمیایی توصیه خواهند شد. این داروها از ایجاد لخته خون جلوگیری کرده و باعث می‌شوند جریان خون حالت طبیعی داشته باشند. متخصص قلب معمولا از این روش برای درمان بیماری استفاده می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید