ارتفاعات البرز سفیدپوش می شود

کدخبر: ۵۳۴۰۱۵
اقتصادنیوز: با کاهش دما با رگبار باران در برخی نقاط استان البرز، پیش بینی می‌شود در ارتفاعات چالوس و طالقان بارش پراکنده برف را شاهد باشیم.
ارتفاعات البرز سفیدپوش می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «آرش بهاروند احمدی» مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: آب و هوای استان البرز با محوریت کرج، همراه با وزش باد صبحگاهی نسبتا شدید پیش بینی شده است.

 

اقدام جالب آنکارا برای ایران در جام جهانی ۲۰۲۲

وی افزود: همچنین در بعضی ساعات افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا، پاره‌ای نقاط بارش خفیف در ارتفاعات و احتمال بارش پراکنده برف مورد انتظار است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه کمینه دما این هفته ۴ و بیشینه دما ۱۷ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است، اضافه کرد: پش بینی جاده ای استان البرز با محوریت چالوس و طالقان پیرو هشدار زرد آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر امواج ناپایدار کم دامنه تا شنبه از منطقه البرز مرکزی می‌باشد که به موجب آن وزش باد گاهی شدید، بعضی ساعات افزایش غبار، بعضی ساعات بارش پراکنده در ارتفاعات مه و یخبندان صبحگاهی، احتمال بارش پراکنده برف مورد انتظار است.

بهاروند درباره گزارش آب و هوای اشتهارد، نظرآباد فردیس ادامه داد: محوریت آب و هوای این شهرستان ها کمی تا نیمه ابری، افزایش غبار وکاهش کیفیت هوا، بعضی ساعات وزش باد و احتمال بارش پراکنده و خفیف است. 

مدیرکل هواشناسی استان البرز یادآور شد: بیشینه دما در این شهرستان‌ها به ۱۹ و کمینه دما ۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز پیرامون آب و هوای دیزین، شرح داد: آب و هوای دیزین تا قسمتی ابری، مه و یخبندان صبحگاهی کاهش وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید