رونالدو، مسی را از سر راهش برداشت/ بکام دست به کار شد

کدخبر: ۵۳۵۱۳۹
اظهارات تند رونالدو علیه منچستر یونایتدباعث شد تا دیوید بکام اسطوره انگلیسی ها و مالک باشگاه اینتر میامی آمریکا از خرید مسی منصرف شود و به دنبال خرید رونالدو باشد.
رونالدو، مسی را از سر راهش برداشت/ بکام دست به کار شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ابرستاره پرتغالی با انتقاد از باشگاه منچستر یونایتد رقیب سنتی اش را کنار زد.

نشریه سان انگلیس در گزارشی به برتری کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی منچستر یونایتد به لیونل مسی رقیب سنتی اش پرداخت.

رونالدو چند روز پیش به شدت از باشگاه منچستر یونایتد و تن هاگ سرمربی شیاطین سرخ انتقاد کرد و با استفاده از لفظ خائن به نوعی باشگاه انگلیسی را به آتش کشید.

نشریه انگلیسی نوشت: «اظهارات تند رونالدو علیه منچستر یونایتد و اعلان جنگش با مسئولان برای جدایی از تیم باعث شد تا دیوید بکام اسطوره انگلیسی ها و مالک باشگاه اینتر میامی آمریکا از خرید مسی منصرف شود و به دنبال خرید رونالدو باشد.»

انتقادات تند رونالدو نشان داد این بازیکن دیگر برای شیاطین سرخ بازی نخواهد کرد و در زمستان از تیم جدا می شود و مسئولان باشگاه هم مشکلی با جدایی این بازیکن ندارند.

به همین خاطر دیوید بکام که از تابستان گذشته به دنبال راضی کردن لیونل مسی برای انتقال به آمریکا در تابستان آینده بود رونالدو را گزینه دم دستی دید و مسیرش را از طرف مسی به رونالدو تغییر داد.

روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که بکام تماس‌هایی با نمایندگان و مدیر برنامه این بازیکن داشته و به آنها اعلام کرده که آماده است تا مذاکرات جدی برای انتقال او به لیگ فوتبال آمریکا را آغاز کند.

در این خبر همچنین آمده است که نمایندگان و نزدیکان رونالدو از پیشنهاد بکام استقبال کرده و واکنش مثبتی به حضور در این باشگاه که مالکیت آن برعهده این بازیکن سابق منچستریونایتد است نشان داده‌اند.

این در حالی است که پیش از این بسیاری مدعی شده بودند که بکام قصد دارد لیونل مسی را نیز به خدمت بگیرد و در حال بررسی شرایط جذب او نیز هست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید