چند نفر در حادثه ایذه دستگیر شدند؟

کدخبر: ۵۳۵۷۶۰
طبق اظهارات مقامات دولتی به دنبال حادثه ایذه، تاکنون بین 3 الی 11 نفر دستگیر شدند.
چند نفر در حادثه ایذه دستگیر شدند؟

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، چهارشنبه 25 آبان، در شهرستان ایذه و به دنبال اعترضات خیابانی، گروهی از مردم کشته شدند. به دنبال این حادثه محسن رضایی، معاون اقتصادی ابراهیم رئیسی به خوزستان سفر کرد و در آنجا به ایرنا گفت: سه عامل اصلی حادثه تروریستی ایذه، دیروز پنجشنبه در حال فرار به خارج از کشور در مرز ماکو یعنی در آذربایجان غربی دستگیر شدند و اکنون در حال بازگرداندن به خوزستان هستند.

البته صادق خلیلیان استاندار خوزستان به نقل از تسنیم گفت: بعد از این حمله، دستگیری عاملان در دستور کار نیروهای انتظامی و امنیتی قرار گرفت که ‌11 نفر از افرادی که در این قضایا دست داشتند دستگیر شدند.

او با بیان اینکه یکی از این افراد تروریست در مرزهای شمال غربی دستگیر شده، افزود: این فرد می‌خواست با خروج از مرزهای شمال غرب به اروپا و یکی از کشورهای فرانسه یا آلمان خودش را برساند که دستگیر شد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه از مسئولان استان مربوطه خواسته‌ایم متهم را به خوزستان ارجاع ‌دهند تا با همکاری مسئولان مربوطه و دستگیرشدگان بتوانیم پازل‌های مختلف طراحی این حمله تروریستی را شناسایی کنیم، ادامه داد: در رسیدگی به این پرونده قطعا هیچ‌گونه کوتاهی نخواهد شد و پرونده را سریعا به نتیجه خواهیم رساند.

او افزود: عوامل داخلی قطعا تا نفر آخر شناسایی، دستگیر و به مردم معرفی خواهند شد و زوایای پنهان را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید