نتانیاهو: اسرائیل را از جنگ‌های غیر ضروری حفظ خواهم کرد/ ایران را متوقف می‌کنم

کدخبر: ۵۳۹۳۱۲
بنیامین نتانیاهو با اشاره به پرونده عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت: پس از چهار توافق صلح تاریخی که منعقد کردیم، ایران را متوقف می‌کنم و توافق‌های صلح بیشتری خواهم داشت.
نتانیاهو: اسرائیل را از جنگ‌های غیر ضروری حفظ خواهم کرد/ ایران را متوقف می‌کنم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه خبری آمریکایی «NBC» اظهار کرد: اسرائیل را از جنگ‌های غیر ضروری حفظ خواهم کرد.

نتانیاهو با اشاره به پرونده عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت: پس از چهار توافق صلح تاریخی که منعقد کردیم، ایران را متوقف می‌کنم و توافق‌های صلح بیشتری خواهم داشت.

وی همچنین در واکنش به انتقادات علیه کابینه تندرو احتمالی خود و مواضع تند برخی اعضای کابینه جدید در قبال همجنسگرایان تاکید کرد: نمی‌پذیریم آسیبی به همجنسگرایان وارد شود و به عنوان نخست‌وزیر فرمان کابینه در دست من است و سیاست را در همه زمینه‌ها رهبری خواهم کرد.

نتانیاهو همچنین تصریح کرد که کابینه یائیر لاپید نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی نیز در مقاطعی با جریان‌های افراطی و تندرو روابط برقرار کرد اما هیچ انتقاد بین‌المللی از وی نشد.

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به دنبال تشکیل کابینه ای از راست گرا ‌افراطی و تندروی دینی است که این امر نگرانی هایی را در داخل این رژیم بوجود آورده است.

کارشناسان سیاسی، کابینه جدید رژیم صهیونیستی را که بعد از پنج سال بن بست سیاسی روی کار خواهد آمد، از تندروترین و فاسدترین کابینه های تاریخ این رژیم جعلی ارزیابی کرده اند که بر شدت برخورد رژیم صهیونیستی با ملت فلسطین و آتش افروزی در منطقه خواهد افزود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید