روزنامه جهان صنعت:

رئیسی دانشجویان را گروهی ناآگاه می داند/ اگر آمریکا دیکتاتور است، چرا ایران با کره شمالی مناسبات گرمی دارد؟

کدخبر: ۵۴۰۳۷۰
روزنامه جهان صنعت با اشاره به اظهارت روز چهارشنبه ابراهیم رئیسی در دانشگاه تهران که گفته بود آمریکا مستبدترین و دیکتاتورترین حکومت دنیاست از رئیس دولت پرسیده اگر به این دلیل ایران با آن آمریکا مناسبات عادی ندارد پس چرا با کره شمالی که در همه دهه‌های تازه‌سپری‌شده به دست یک خانواده اداره می‌شود مناسبات گرم دارد؟
رئیسی دانشجویان را گروهی ناآگاه می داند/ اگر آمریکا دیکتاتور است، چرا ایران با کره شمالی مناسبات گرمی دارد؟

پبه گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه جهان صنعت، به نظر می‌رسد رئیس‌جمهوری دانشجویان را گروهی ناآگاه می‌داند که باید هرچه او می‌گوید را باور کنند و هیچ اطلاعی از هیچ کشوری ندارند و نمی‌دانند دیکتاتوری و دموکراسی الزام‌ها و نشانه‌هایی دارد و نمی‌توان بدون تشریح این الزام‌ها و نمادها و نمودها کشوری (آمریکا) را دیکتاتورترین کشور دانست در حالی که این کشور نزد نخبگان جهان یکی از دموکرات‌ترین کشورها به حساب می‌آید.

در ادامه این مطلب آمده است: آیا رئیس دولت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد بگوید چون این نظام سیاسی آمریکا دیکتاتور است ایران با آن کشور مناسبات عادی ندارد؟ در این صورت دانشجویان حق دارند از رئیس دولت بپرسند پس چرا ایران با کره‌شمالی که در همه دهه‌های تازه‌سپری‌شده به دست یک خانواده اداره می‌شود مناسبات گرم دارد؟ آیا رئیس دولت نظام سیاسی ایران می‌خواهد به دانشجویان بگوید دلیل اینکه آمریکا ابردیکتاتور است ایران با این کشور مناسبات تجاری ندارد‌؟ در این صورت باید گفت ایران چرا با چین که استبداد حزب کمونیست در آن آشکار و مثل روز روشن است مناسبات تجاری دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید