بریز و بپاش پاداش باورنکردنی در تیم ملی فوتبال و فدراسیون/ باران سکه و دلار بعد از حذف از جام جهانی قطر!

کدخبر: ۵۴۰۸۴۱
گزارشی از پرداخت پاداش به مسئولان فدراسیون و بازیکنان تیم ملی فوتبال منتشر شده که در نوع خود عجیب است.
بریز و بپاش پاداش باورنکردنی در تیم ملی فوتبال و فدراسیون/ باران سکه و دلار بعد از حذف از جام جهانی قطر!

به گزارش اقتصادنیوز ، در بخشی از این گزارش که در تابناک منتشر شده آمده است: «ماجرا از دیدار بازیکنان با رئیس‌جمهور آغاز شد؛ جایی که ۶۶۰ قطعه سکه طلا به اعضای تیم‌ملی پرداخت شده است. خبرنگار تابناک اطلاع کسب کرده که مهدی محمدنبی این تعداد سکه را همراه تیم به قطر منتقل کرده است تا در کمپ تیم ملی و در فرصت مناسب میان بازیکنان و احتمالاً کادرفنی تقسیم کند؛ اما هم اکنون خبر می‌رسد با وجود نتایج ضعیف تیم، نبی که نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز محسوب می‌شود، بدون مصوبه تمامی هیأت رئیسه فدراسیون، ۴۵۵ قطعه از آن را بین حاضران در هتل الریان تقسیم کرد! این پرداختی جدا از رقم پاداش ۱۵هزاردلاری است که گفته شده پس از پیروزی مقابل ولز بین نفرات تیم تقسیم شد.»

حمله به مغازه های علی دایی/ عکس

در بخش دیگری از این گزارش با طرح این سؤال که «آیا حاتم بخشی در دوحه، سند قانونی مدیریتی دارد؟» آمده است: «رقمی حدود ۶۰۰ میلیون برای بازیکنان اصلی و تعویضی و ۳۰۰ میلیون برای ذخیره‌ها حیرت‌آور است. پرسش این است که آیا این پرداختی‌ها، امضای اعضای هیأت رئیسه فدراسیون را داشته است؟»

طواف پیکر رستم قاسمی در حرم رضوی+تصاویر

سرنوشت ۲۰۵ سکه باقی مانده در چمدان نبی اما چه شد؟ در این گزارش در این رابطه نوشته شده: «گفتیم که شمار سکه‌های اهدایی رئیس جمهوری به تیم ملی ۶۶۰ قطعه بود و ۴۵۵ تای آن حین برگزاری مسابقات بین نفرات تیم و کادر همراه تقسیم شد که قطعاً رسید و امضاهایش برای رسیدگی دقیق موجود است. آیا ۲۰۵ قطعه سکه طلای دیگر به خزانه فدراسیون رسید؟ پاسخ منفی است، چون امروز با خبر شدیم این تعداد سکه بین رؤسای کمیته‌ها و دپارتمان‌ها و همچنین کارمندان فدراسیون تقسیم شده است تا همه از این سفره پر برکت جام‌جهانی به اندازه گلیم خود سهمی برده باشند. نحوه تقسیم هم طبق اطلاعاتی که رسیده به این نحو بوده است؛ ۳۰ میلیون تومان کارمندها، ۴۰ میلیون تومان دپارتمان‌ها، ۵۰ میلیون تومان کمیته‌ها.»

به این ترتیب جام جهانی قطر برای مدیران فدراسیون فوتبال ایران با خوبی و خوشی به پایان رسید و رئیس فدراسیون هم قرار نیست به هیچ مرجعی پاسخ دهد که تکلیف وعده‌هایش چه شد؟ آیا تیم ملی با دریافت شش گل از انگلیس در قطر آبروداری کرد؟

EvIo70mFFw04

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید