مانوئل نویر ادامه فصل را از دست داد

کدخبر: ۵۴۰۸۵۵
مانوئل نویر در تعطیلات و در حالی که در حال اسکی کردن بود از ناحیه پا دچار شکستگی شد و فصل برای او تمام شده است.
مانوئل نویر ادامه فصل را از دست داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فوتبالی مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ پس از شکستگی پایش در حین تور اسکی، با ادامه فصل وداع کرد.

دروازه بان 36 ساله که در تیم ملی آلمان نیز در جام جهانی قطر حضور داشت، پس از حذف تیم ملی کشورش در مرحله گروهی به تعطیلات رفت و حالا تصویری از خود پس از شکستگی پایش متنشر کرده است. نیمار اعلام کرده است که ادامه فصل 23-2022 را پس از عمل جراحی از دست خواهد داد. وی در پیامی نوشت:" سلام بچه ها، چه می توانم بگویم؟ پایان سال می توانست برای من خیلی بهتر باشد. در حالی که سعی می کردم که با تور اسکی ذهنم را خالی کنم، دچار شکستگی پا شدم. جراحی دیروز خوب پیش رفت، از پزشکان خیلی ممنون هستم اما ناراحت کننده است که بدانم فصل برای من تمام شده است. مراقب خودتان باشید."

خبر مصدومیت نویر قطعا بایرن مونیخ را شوکه کرده چرا که روی نویر به عنوان دروازه بان فیکس خود حساب می کردند. اسون اولریش 34 ساله به جانشین نویر تبدیل خواهد شد. اولریش در این فصل هشت بازی در بایرن مونیخ داشته است. گزینه دیگر این است که بایرن در زمستان تصمیم بگیرد که الکساندر نوبل را از قرارداد  قرضی خود با موناکو برگرداند. نویر مجموعا در یازده سال اخیر 488 بازی در بایرن مونیخ داشته است. باواریایی ها بعد از جام جهانی اولین بازی خود را در بوندسلیگا مقابل لایپزیش خواهند داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید