وضعیت نگران کننده دو ستاره بزرگ فوتبال دنیا

کدخبر: ۲۶۶۵۷۶
اقتصاد نیوز: دو فوتبالیست بزرگ دنیا با شرایط مصدومیتی که اخیرا پیدا کرده اند باعث نگرانی هواداران تیمشان و مربی های خود شده اند.
وضعیت نگران کننده دو ستاره بزرگ فوتبال دنیا

به گزارش اقتصاد نیوز، مهاجم بارسلونا هنوز به خاطر ضربه‌ای که در دیدار برابر والنسیا دیده است درد دارد و حضورش در ال‌کلاسیکو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. لیونل مسی به سیوتات اسپورتیووا (کمپ تمرینی بارسلونا) رفت تا تست پزشکی رویش انجام شود و نشان دهد که آسیب دیدگی ندارد.

ستاره آرژانتینی در دیدار شنبه شب برابر والنسیا با برخورد به لاتو ضربه دید و استراحت کرد. پزشکان به خانه او رفتند تا وضعیتش را بررسی کنند.

لیونل مسی

قرار بود مسی دیروز مورد تست‌های پزشکی قرار بگیرد اما او هنوز درد دارد و این قضیه حضورش را در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری برابر رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

در چنین شرایطی پزشکان تصمیم گرفتند سه شنبه وضعیت ستاره آرژانیتنی را بررسی کنند. از طرفی ارنستو والورده باید با مسی صحبت کند و در این باره تصمیم گیری کنند. برنامه بارسلونا در ماه فوریه خیلی سنگین است و نباید در رابطه با بهترین بازیکن جهان ریسک کرد.

اما شرایط مشابهی برای دروازه بان نامدار باشگاه بایرن مونیخ نیز بوجود آمده است.بایرن مونیخ این هفته در بوندس‌لیگا با نتیجه ۳ بر یک برابر بایر لورکوزن شکست خورد. در این دیدار مانوئل نویر به دلیل مصدومیت برای تیمش به میدان نرفت و اولریش جای او را گرفت. بایرن مونیخ بعد از این دیدار باید ابتدا در جام حذفی برابر هرتابرلین بازی کند و سپس با شالکه در بوندس‌لیگا بازی خواهد داشت. هم‌چنین هفته آینده بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان به دیدار لیورپول خواهد رفت.

باشگاه بایرن مونیخ نگران است مانوئل نویر نتواند در بازی‌های حساس آتی تیمش را همراهی کند. این بازیکن از جام جهانی و شروع فصل با مشکل روبه‌رو بود و همین باعث شده است تا تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ در این مدت نتایج خوبی به دست نیاورند.

مانول نویر

تیم پزشکی بایرن مونیخ در تلاش است تا تمرینات ویژه‌ای برای این بازیکن تدارک ببیند و او در بازی برابر هرتابرلین و شالکه به میدان نرود تا بتواند در شرایط خوبی بایرن مونیخ را در لیگ قهرمانان برابر لیورپول همراهی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید