برخورد فیزیکی یک استاد دانشگاه با یک دختر بی حجاب صحت دارد؟

کدخبر: ۵۴۰۸۸۱
تعدادی از دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی کارزاری را علیه استاد معارف دانشگاه راه انداخته و می‌گویند که این استاد با دانشجو برخورد فیزیکی کرده است.
برخورد فیزیکی یک استاد دانشگاه با یک دختر بی حجاب صحت دارد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، تعدادی از دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی کارزاری را علیه استاد معارف دانشگاه راه انداخته و می‌گویند که این استاد با دانشجو برخورد فیزیکی کرده است.

ماجرا از یک کلاس معارف در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) آغاز شد؛ کلاسی با حضور استاد و دانشجویان که یک دختر دانشجو بدون حجاب وارد کلاس شده و به تذکرات استاد جهت خروج از کلاس اعتنایی نمی‌کند، اما ماجرا از چه قرار است.

روز شنبه مورخ ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱ در کلاس یکی از اساتید مدعو گروه معارف دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که ساعت ۱٠ الی ۱۲ در ساختمان ابوریحان ویژه پسران برگزار شده بود، دانشجوی دختری حضور داشت که با تذکر استاد اقدام به ترک کلاس کرد. اما این موضوع به همین نقطه ختم نشد و ماجرایی به دنبال داشت.

این موضوع را از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) پیگیری کردیم و عباسعلی جنتی‌زاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره)، با بیان اینکه درباره این اتفاق شاهد دروغ‌پردازی‌های برخی افراد مغرض هستیم، گفت: این واقعه در روز شنبه مورخ ۱۲ آذر ماه سال جاری در کلاس یکی از اساتید مدعو گروه معارف ساعت ۱۰ الی ۱۲ در ساختمان ابوریحان رخ داده است.

جنتی‌زاده با اشاره به اینکه کلاس‌های معارف به صورت جداگانه برای پسران و دختران دانشجو برگزار می‌شود، بیان کرد: در این کلاس که برای دانشجویان ورودی امسال تشکیل شده بود، یکی از دانشجویان دختر بدون اجازه استاد مدعو وارد کلاس می‌شود که با اصرار استاد مجبور به ترک کلاس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اما بعد از خروج این خانم از کلاس دانشجویان پسر، یک دانشجوی دختر بدون حجاب وارد همین کلاس می‌شود و هر چقدر هم استاد به او تذکر می‌دهد، از کلاس خارج نمی‌شود تا در نهایت استاد مجبور می‌شود، او را به بیرون از کلاس مشایعت کند.

جنتی‌زاده ادامه داد: با این حال متأسفانه تعدادی از دانشجویان با اهداف مشکوک کارزاری را علیه استاد معارف دانشگاه راه انداخته و مدعی شده‌اند که این استاد با دانشجو برخورد فیزیکی کرده است؛ در حالی که خود دختر این موضوع را تکذیب کرده و از استاد معارف عذرخواهی کرده است.

وی تصریح کرد: نکته جالب این ماجرا این است که استاد مدعو معارف یک روحانی ۶۵ ساله است که به هیچ‌وجه سابقه خشونت و درگیری نداشته است. از طرفی مدعیان این ماجرای جعلی هم هیچ سند و مدرکی برای حرف خود ندارند و صرفاً با یک دروغ خودساخته اقدام به راه‌اندازی کارزار و جمع‌آوری امضا برای اخراج استاد مورد نظر کردند.

جنتی‌زاده یادآور شد: در ضمن قبل از تشکیل این کلاس یک شعارنویسی روی دیوار کلاس انجام شده که مضمون آن توهین به روحانیت و شخص روحانی استاد کلاس است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید