سند خیانت پیکه به شکیرا افشا شد

کدخبر: ۵۴۱۱۳۹
پس از جدایی جرارد پیکه و شکیرا و رابطه جدید او با همکارش کلارا چیا، حالا جزییات عجیب‌تری افشا شده است.
سند خیانت پیکه به شکیرا افشا شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر آنلاین ، تصاویری از کلارا چیا در خانه پیکه زمانی که او هنوز با شکیرا زندگی می‌کرد، منتشر شده است.

برنامه Telecinco &#۳۹;Socialite&#۳۹; از تصاویری پرده‌برداری کرده است؛ در این تصاویر درحالی که پیکه در لایو Twitch با Ibai Llanos است، کلارا هم پشت سر او راه می‌رود. این ویدئو مربوط ۱۵ آگست ۲۰۲۱ یعنی بیش از یک سال پیش است که در آن زمان پیکه و شکیرا هنوز باهم بودند، و خواننده کلمبیایی با فرزندانش در سفر بود.

 

عکس | سندی از خیانت پیکه به شکیرا؛ کلارا در خانه خواننده کلمبیایی!

 
در این ویدیو کلارا پشت دوربین دیده می شود و البته همه چیز ضبط شده است. حتی در ابتدای پخش زنده به پیکه در قرار دادن دوربین کمک می‌کند و همچنین در مشکلات کامپیوتری که داشت به او کمک می‌کند و او را به نام صدا می‌زند.

از این ویدیوها این‌طور به نظر می‌رسد که انگار شکیرا هم از ارتباط نزدیک کلارا و پیکه اطلاع داشته است. در واقع حتی یک ضربه به در زده می‌شود و این کلارا است که می‌رود تا در را باز کند.

این برنامه همچنین مدعی شده که پیکه و کلارا پس از خروج از یک هواپیما به شکلی ناراحت از هم جدا شده‌اند.

این دو نفر باهم به پراگ سفر کردند و به نظر می‌رسد که در حین پرواز چندین بار با هم دعوا کردند، چیزی که از نگاه بقیه مسافران حاضر در پرواز هم دور نمانده است:«رابطه نه‌چندان خوب آن‌ها برای همه مشخص بود، او به پروفایل اینستاگرام شکیرا نگاه می‌کرد!»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید