خبرگزاری قوه قضائیه: آیدا رستمی بر اثر درگیری با یک مرد از پل سقوط کرده است

کدخبر: ۵۴۲۲۷۶
خبرگزاری قوه قضائیه درباره علت فوت آیدا رستمی توضیحاتی ارائه کرد و نوشت: در تاریخ ۲۱ آذر فوت مشکوک یک خانم( سقوط از پل هوایی) به کلانتری ۱۳۵ آزادی گزارش شد که بلافاصله اکیپ بررسی صحنه قتل پلیس آگاهی در محل حاضر می شود.
خبرگزاری قوه قضائیه:  آیدا رستمی بر اثر درگیری با یک مرد از پل سقوط کرده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از میزان، در روزهای گذشته رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شده‌اند فردی به نام «آیدا رستمی» بر اثر شکنجه کشته شده است، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این ادعاها قصه سرایی بیش نیست.

ربیعی اعتراف کرد/ نظرسنجی ها از بروز بحران هایی که اخیرا به وجود آمد خبر می داد؛ ما بی توجه بودیم

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، رسانه‌های ضد انقلاب اخیرا مدعی شده‌اند فردی به نام «آیدا رستمی» بر اثر شکنجه کشته شده است.

جمیله کدیور: شرایط کنونی از جنگ بدتر است که اینترنت را مسدود می کنید؟ /طبق قانون اساسی حتی در دوران جنگ فقط 30 روز می شود محدودیت ایجاد کرد

این رسانه‌ها، متوفی را پزشکی معرفی کرده که به افرادی که در تجمعات زخمی شده‌اند کمک میکرده است و روز دوشنبه ۲۱ اذرماه برای مداوای فردی به محله اکباتان رفته و برای تهیه باند و پانسمان به داروخانه مراجعه می‌کند که ناپدید می‌شود.

در این داستان‌سرایی به نقل از یک منبع آگاه آمده است با توجه به زخم‌ها و شکستگی‌های بدن متوفی وی در شب حادثه، مورد آزار و شکنجه قرار گرفته و سپس کشته شده است.

لحظه دقیق تحویل سال ۱۴۰۲ مشخص شد

هرچند در خبر آمده است که به خانواده رستمی اعلام شده که وی براثر تصادف فوت کرده است، اما ایران‌وایر به استناد منبع آگاه خود بدون هیچ سند و مدرکی نتیجه‌گیری میکند این فرد توسط نیروهای امنیتی کشته شده است! به علت اینکه جراحات شدیدی روی بدن او مشاهده شده است.

بررسی‌های خبرنگار میزان از دادستانی تهران نشان می‌دهد موضوع خبر مورد ادعای ایران‌وایر فوت مشکوک فردی بوده است که برهمین اساس یک داستان برای آن نوشته شده است.

پرونده‌ فوت‌های مشکوکی که این روزها بعنوان کشته‌سازی حوداث اخیر به صورت متعدد منتشر می‌شوند.

اما اصل ماجرای فوت خانم آیدا رستمی چیست؟

در تاریخ ۲۱ آذر فوت مشکوک یک خانم( سقوط از پل هوایی) به کلانتری ۱۳۵ آزادی گزارش شد که بلافاصله اکیپ بررسی صحنه قتل پلیس آگاهی در محل حاضر میشود.

پس از بررسی‌های اولیه پلیسی در محل حادثه، متوفی به هویت آیدا رستمی ۳۶ساله (پزشک عمومی) به پزشکی قانونی منتقل می‌شود.

در تن‌پیمایی انجام شده از متوفی آثار شکستگی در قسمت‌های مختلف بدن مشهود بوده است.

و با بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخص می‌شود که آیدا رستمی در روز حادثه به همراه یک مرد در پل هوایی در حوالی منطقه آزادی تهران در حال مشاجره لفظی و فیزیکی بوده که از پل عابر پیاده به پایین سقوط کرده است.

فرد مورد اشاره بلافاصله بعنوان مظنون دستگیر می‌شود.

پس از تحقیقات تکمیلی مشخص می‌شود متهم در یک مغازه کیف و کفش واقع در میدان فردوسی مشغول به کار بوده و مدتی پیش با آیدا آشنا شده است که حدود ۱۰ سال از وی بزرگتر بوده است .

متهم در تحقیقات عنوان کرده است از مدتی پیش متوجه ارتباط آیدا رستمی با فرد دیگری می‌شود و از این موضوع ناراحت شده است.

متهم در بازجویی مدعی شده است، وی در روز حادثه طی قرار قبلی با آیدا در حوالی میدان آزادی حضور داشته و به دلیل موضوع مورد اشاره با هم مشاجره می‌کنند که متوفی ناگهان خود را از بالای پل هوایی به پایین پرتاب می‌کند.

تحقیقات تا مشخص شدن علت نهایی سقوط آیدا رستمی از پل عابر پیاده ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید