هشدار مهم پلیس درباره کارت سوخت!

کدخبر: ۵۴۲۸۱۸
بعضی از شهروندان زمانی که برای سوخت‌گیری به پمپ بنزین مراجعه می‌کردند، برخی کارگران متاسفانه از فرصت سوء‌استفاده و تراشه کارت سوخت را درآورده و تراشه سوخته‌ای را جایگزین آن می‌کردند.
هشدار مهم پلیس درباره کارت سوخت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: مجرم تراشه سرقتی را روی کارت سوخت قدیمی می‌گذاشت و به افرادی که در کار قاچاق سوخت بودند، تراشه را می‌فروخت.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درباره سرقت تراشه کارت‌های سوخت اظهار کرد: ما ۲ مورد سرقت، در زمینه تراشه کارت سوخت داشتیم که به یکی از کلانتری‌های ما گزارش شد.

وی افزود: بعد از گزارش سرقت، همکاران شناسایی‌های لازم را انجام دادند؛ بعضی از شهروندان زمانی که برای سوخت‌گیری به پمپ بنزین مراجعه می‌کردند، برخی کارگران متاسفانه از فرصت سوء‌استفاده و تراشه کارت سوخت را درآورده و تراشه سوخته‌ای را جایگزین آن می‌کردند.

موقوفه‌ای گفت: مجرم تراشه سرقتی را روی کارت سوخت قدیمی می‌گذاشت و به افرادی که در کار قاچاق سوخت بودند، تراشه را می‌فروخت.

وی بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنم در این زمینه دقت کنند و کارت سوخت و عابر بانک را خودشان در جایگاه‌ها استفاده کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید