چهره درهم امباپه در بازگشت به فرانسه/ عکسی که هیچ وقت فراموش نمی‌شود

کدخبر: ۵۴۳۰۳۰
در بازگشت به فرانسه و طی استقبال باشکوه ده هزار پاریسی از شاگردان دشان، کیلیان امباپه برخلاف اکثر اعضای تیم که خنده بر لبانشان نقش بسته و محو نمی شد، چهره ای عنق داشت.
چهره درهم امباپه در بازگشت به فرانسه/ عکسی که هیچ وقت فراموش نمی‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه ستاره تیم ملی فرانسه در بازگشت به پاریس، چهره ای گرفته و عنق داشت.

تیم ملی فرانسه با شکست در ضربات پنالتی دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آرژانتین از تکرار قهرمانی دوره گذشته خود بازماند. با وجود شکست خروس‌ها، کیلیان امباپه ستاره درخشان دیدار فینال بود. او هر سه گل تیمش را در دیداری به ثمر رساند که در وقت های قانونی و اضافه با تساوی سه بر سه به پایان رسیده بود. ستاره جوان PSG برای قهرمان کردن تیمش همه کار کرد ولی حیف که دیگر بازیکنان فرانسه حتی نصف او هم تاثیر گذار نبودند و در نهایت نیز در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردند.

خبر فوری/ واریز 600 تا یک میلیون تومانی سود سهام عدالت از فردا

پرستار جنجالی اخراجی از ایران رفت/ عکس

امباپه با سه گلی که در فینال زد، شمار گل های خود را به عدد هشت رساند تا کفش طلا را به دست بیاورد. این جایزه و هر جایزه فردی دیگری اما نمی تواند تلخی از دست رفتن جام در قطر را از یاد ستاره فرانسه بیرون کند. او بعد از پایان بازی با آرژانتین و در حالی که بازیکنان حریف مثل چهار سال پیش آنها، دیوانه وار مشغول جشن گرفتن بودند، روی نیمکت نشسته و چهره‌ای گرفته و مغموم به خود گرفت.

در بازگشت به فرانسه و طی استقبال باشکوه ده هزار پاریسی از شاگردان دشان، کیلیان امباپه برخلاف اکثر اعضای تیم که خنده بر لبانشان نقش بسته و محو نمی شد، چهره ای عنق داشت و با غمی آشکار در چشمانش، بی حوصله و از سر ناچاری برای هزاران دوست‌دار فوتبالی دست تکان می داد که در جریان استقبال تاریخی خود، او را با شعارهای بی پایان تشویق می کردند تا ناکامی در قطر را از دلش دربیاورند.

غصه ای که از آن صحبت می کنیم اما مستحکم‌تر و سنگین‌تر از حد تصور بود. امباپه از همان لحظه ورود به هواپیما تا خروج از آن نه خندید و نه با کسی شوخی کرد. چهره ثابت صورت ستاره فرانسوی ها بی هیچ تغییری در تمامی عکس ها خودنمایی می کند. امباپه حتی در بالکن لوکس دو کریون، جایی که همه اعضای تیم پا به پای هواداران، دست می زدند و شاد بودند، بدون خنده و مجسمه وار به جمعیت خیره شده بود.

امباپه که خیلی دوست داشت با فتح دومین جام جهانی متوالی دوران فوتبالی خود در سن 23 سالگی، در مسیر جاودانگی قرار بگیرد اما لئو مسی و یارانش در دیدار فینال بهتر و متمرکزتر عمل کردند و پیروزی را مال خود کردند. ستاره خط حمله خروس ها به واسطه درخشش در طول جام – به ویژه فینال – از محبوبیت بالایی در نزد هواداران برخوردار است و توانایی فنی او را تقریبا همه قبول دارند. به همین دلیل مواخذه یا انتقادی از او شاهد نبودیم و همه چیز تشویق و تمجید بود؛ کارهایی که حتی یک خم کوچک برای خندیدن امباپه در گوشه لب او نیز ایجاد نکرد. البته هرکس دیگری هم جای امباپه بود برای بازگشت به شرایط عادی نیاز به چند روز زمان داشت؛ فکرش را بکنید، هت تریک در فینال و در نهایت شکست... واقعا تلخ و تحملش سخت است!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید