آخرین خبرها درباره خبرنگار بازداشت شده حوزه کارگری

کدخبر: ۵۴۳۰۸۳
مرتضی اسدآبادی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت برادرش رضا اسدآبادی اعلام کرد: در حال حاضر مطمئن نیستیم رضا کجاست و پرونده او در کجا تحت رسیدگی‌ قرار دارد.
آخرین خبرها درباره خبرنگار بازداشت شده حوزه کارگری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، مرتضی اسدآبادی، برادر رضا اسدآبادی، خبرنگار کارگری ایلنا که از دوم آذرماه در بازداشت به سر می‌برد، در ارتباط با آخرین وضعیت او گفت: از دوم آذر تا امروز رضا چندین بار با منزل تماس داشته اما در این تماس‌ها هرچه از محل نگهداری و اتهامات احتمالی او پرسیدیم، پاسخ نداده؛ پیگیری‌های ما نیز بی‌جواب مانده و هیچ اطلاعی از اتهامات و محل نگهداری او نداریم.

وی اضافه می‌کند: چندین بار به زندان اوین مراجعه و وضعیت رضا را پیگیری کردیم. در چند مراجعه به ما گفتند پرونده هنوز ثبت نشده، فقط یک بار گفتند پرونده در شعبه یک است اما توضیح بیشتری ندادند و در مراجعه بعد، همان را انکار کردند. ما در حال حاضر مطمئن نیستیم رضا کجاست و پرونده او در کجا تحت رسیدگی‌ قرار دارد.

مرتضی اسدآبادی اضافه کرد: درخواست ملاقات دادیم اما گفتند چون در مرحله‌ی قرار بازداشت است، قبل از قرار وثیقه یا هر نوع قرار جدیدی، ملاقات ندارند. در ارتباط با وکیل نیز در این مرحله وکیل انتخابی را به پرونده راه نمی‌دهند.

برادر رضا اسدآبادی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت این روزنامه‌نگار بازداشتی افزود: خانواده رضا از دوم آذر تا امروز نگران وضعیت او هستند و انتظار دارند هرچه زودتر آزاد شود. رضا فقط یک روزنامه‌نگار است و جای او زندان نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید