شکایت رسمی از یک دروازه‌بان جنجالی

کدخبر: ۵۴۳۷۳۲
اقتصادنیوز: ​پس از اینکه دروازه بان آرژانتین، کیلیان امباپه را مورد تمسخر قرار داد، اتحادیه فوتبال فرانسه از این دروازه‌بان شکایت رسمی کرد.
شکایت رسمی از یک دروازه‌بان جنجالی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، کیلیان امباپه در فینال جام جهانی هت تریک کرد اما این کافی نبود چرا که آرژانتین در ضربات پنالتی سومین قهرمانی را در ادوار جام جهانی به دست آورد.

فوتبال ایران رفع تعلیق شد

آلبی سلسته متعاقباً درگیر جشن‌های خیابانی در بوئنوس آیرس شد و امیلیانو مارتینز پس از اینکه عروسک امباپه را در دست گرفته بود، این بازیکن را مورد تمسخر قرار داد.

این موضوع باعث شد فدراسیون فوتبال فرانسه (FFF) از اتحادیه فوتبال آرژانتین شکایت کند زیرا آن‌ها حرکات مارتینز را "تکان دهنده" و "غیر طبیعی" می‌دانستند.

نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مصاحبه ای با Ouest-France گفت: "ما رویه‌های مختلفی را آغاز کرده‌ایم. این بسیار تکان دهنده است. این‌ها پسرانی هستند که بهترین تلاش خود را برای موفقیت تیم فرانسه انجام داده‌اند. مهم این است که از آن‌ها حمایت کنیم. من به همتای خود از اتحادیه فوتبال آرژانتین نامه نوشتم. این افراط‌ها را در زمینه رقابت‌های ورزشی غیرعادی می‌دانم و درک آن برایم مشکل است. خیلی سخت می‌شود. رفتار امباپه مثال زدنی بود."

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید