توفان سنگین زمستانی جان 19 نفر را گرفت

کدخبر: ۵۴۴۰۳۲
اقتصادنیوز: توفان زمستانی در ایالات متحده تا به اکنون جان 19 نفر را گرفته است.
توفان سنگین زمستانی جان 19 نفر را گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران از روسیا الیوم، نزدیک به 250 میلیون شهروند آمریکایی در معرض توفان زمستانی سنگین قرار گرفتند که تا کنون جان 19 نفر را گرفته است.

انتقاد شجاعی‌مهر به رفتار مجریان / جای آقای پورعرب بودم سکوت می‌کردم؛ جواب ابلهان خاموشی است

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز گزارش داد  بخش های بزرگی از ایالات متحده با قطعی برق مواجه است، زیرا کولاک و باد شدید باعث قطع برق بیش از یک میلیون خانه و کسب و کار آمریکایی در روزهای جمعه و شنبه شد.

FlightAware نشان داد که 5700 پرواز در فرودگاه های ایالات متحده لغو شده است. در کانادا، شرکت ملی وست جت تمامی پروازهای فرودگاه بین المللی تورنتو را لغو کرد و در مجموع بیش از 30 درصد از پروازهای این فرودگاه در روز جمعه لغو شد.

سینماهای سراسر کشور تعطیل شد

طوفان برف همچنین باعث مرگ ده‌ها نفر بر اثر تصادف در ایالات متحده شد، تنها در ایالت اوهایو دو نفر پس از برخورد نزدیک به 50 خودرو در بزرگراه جان خود را از دست دادند و در ایالت میسوری یک راننده کنترل خود را از دست داد. و ماشین او به داخل یک نهر سر خورد و 3 نفر دیگر در ایالت کانزاس به دلیل طوفان که منجر به یخ زدگی جاده ها شد، جان خود را از دست دادند و این موضوع مقامات ایالات متحده را بر آن داشت تا بسیاری از جاده های اصلی را در سراسر کشور ببندند تا امنیت عمومی حفظ شود.

سرویس هواشناسی ایالات متحده اعلام کرد که هرگز ایالات متحده راطوفانی به این بزرگی ىرنوردیده بود، این طوفان از مرز با مکزیک، و دریاچه های بزرگ در نزدیکی کانادا تا ریو گراند در جنوب برزیل امتداد دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید