مدارس ابتدایی اصفهان و برخی شهرستان‌ها تعطیل شد

کدخبر: ۵۴۵۳۰۳
اقتصادنیوز: مدارس دوره اول و دوم ابتدایی و مهدهای کودک و پیش دبستانی در اصفهان و برخی شهرستان‌های استان به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌های جوی تعطیل شد.
مدارس ابتدایی اصفهان و برخی شهرستان‌ها تعطیل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس دوره اول و دوم ابتدایی و مهدهای کودک و پیش دبستانی در اصفهان و برخی شهرستان‌های استان خبر داد.

حداقل وضعیت اینترنت را به قبل از ۳ ماه پیش برسانند

منصور شیشه‌فروش اظهار داشت: به دنبال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی به دلیل ریزش هوای سرد، پایداری جو و وارونگی دما کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا شنبه مدارس دوره اول و دوم ابتدایی، مهدهای کودک، ِپیش دبستانی و استثنایی مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف‌آباد، زرین‌شهر، فولادشهر و سجزی را تعطیل اعلام کرد.

وی افزود: در این راستا توصیه می شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

شیشه‌فروش با تاکید بر جلوگیری از فعالیت کوره‌های آجر، گچ و فعالیت‌های خاکبرداری، گفت: کاهش و عدم فعالیت واحدهای آلاینده در محدوده‌های مسکونی با نظارت محیط زیست از دیگر موارد مصوب این کمیته بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به پیش بینی استمرار این شرایط تا پایان دی ماه و به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان از ساعت ۸ صبح الی۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ تا پایان دی ماه اجرایی و خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط عوامل راهنمایی رانندگی اعمال قانون خواهند شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید