برف و کولاک شدید در راه 9 استان کشور/ آماده باش صادر شد

کدخبر: ۵۴۵۷۵۰
بارش شدید برف و وقوع کولاک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه،جنوب شرق لرستان و غرب و جنوب اصفهان پیش‌بینی شده است.
برف و کولاک شدید در راه 9 استان کشور/ آماده باش صادر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهدی ولیپور با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی در مورد بارش برف و باران و وزش شدید باد در برخی از استان‌های کشور گفـت: بر این اساس از عصر روز چهارشنبه تا پنجشنبه پیش‌رو شاهد بارش شدید باران  و وزش شدید باد در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، فارس و بوشهر خواهیم بود. همچنین بارش شدید برف و وقوع کولاک نیز در همین مدت در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه،جنوب شرق لرستان و غرب و جنوب اصفهان پیش‌بینی شده است. 

بایدن شمشیر را برای نتانیاهو از رو بست

وی از آماده‌باش امدادگران سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در این استان‌ها خبر داد و گفت:‌ براساس تمهیدات اتخاذ شده از امدادگران خود خواستیم تا آمادگی امدادرسانی در حوادث مرتبط با مداخلات جوی در این استان‌ها را داشته باشند.

نرخ ارز کالا‌های اساسی تا 2 سال ثابت نگه داشته خواهد شد

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر همچنین از ساکنان این مناطق و همچنین مسافران حاضر در این استان‌ها نیز خواست که در این ایام از تردد غیرضرور به خصوص در سطح جاده‌ها و مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

مکالمه تلفنی نتانیاهو با رییس جمهور اوکراین لو رفت

او تاکید کرد: عدم صعود به ارتفاعات و استقرار در مجاورت اجسام در حال سقوط و سازه‌های ناپایدار و همچنین دوری از مسیل‌ها از دیگر توصیه‌های امدادونجات به مردم است. رانندگان هم حتما هنگام عبور از گردنه‌های برفگیر زنجیر چرخ به همراه داشته و ضمن پرهیز از رانندگی با سرعت غیرمجاز از سبقت غیرمجاز نیز پرهیز کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید