تصاویری از دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده سردار سلیمانی

کدخبر: ۵۴۵۸۷۸
رئیس قوه قضاییه در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛ وارد استان کرمان شد و در ابتدای سفر، در بیت‌الزهرا(س) – منزل شهید سلیمانی که حاج قاسم آن را وقف برگزاری مجالس عزای حضرت فاطمه (س) کرده است – حضور یافت.
تصاویری از دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده سردار سلیمانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، ‌در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌، سیدالشهدای محور مقاومت‌، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه وارد استان کرمان شد.

رئیس‌ دستگاه قضا در ابتدای سفر خود به کرمان، در بیت‌الزهرا (س)‌ منزل شخصی شهید سلیمانی که حاج قاسم آن را وقف برگزاری مجالس عزای حضرت فاطمه (س) کرده است حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در این دیدار ضمن قدردانی از فداکاری‌ و ایثارگری‌های خانواده شهید سلیمانی اظهار کرد: یقینا در نتیجه‌بخش بودن زحمات و تلاش‌های سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی، همکاری‌های خانواده محترم این شهید والامقام نقش بسزایی داشت‌.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه هنوز برخی‌ها شهادت حاج قاسم و این موضوع که دیگر این شهید گرانقدر در میان آنها حضور ندارد را نمی‌توانند باور کنند، گفت: در زمان حیات دنیوی شهید سلیمانی دو مرتبه خطاب به ایشان گفتم که از صمیم قلب از خدا می‌خواهم تمام عمرم را یک لحظه کند و آن یک لحظه را به وجود شما اضافه کند.

رئیس دستگاه قضا همچنین با حضور در گلزار شهدای کرمان، بعد از قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و  با آرمان‌های بلند امام راحل (ه) و شهدای گلگون کفن تجدید پیمان کرد.

برنامه اصلی سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان، حضور در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید