افزایش ۵۰ درصدی حقوق نمایندگان صحت دارد؟

حمله یک نماینده مجلس به حسن روحانی از تریبون باز مجلس /سکوت کن

کدخبر: ۵۴۷۲۵۷
نماینده مردم قم در واکنش به اظهارات حسن روحانی در دفاع از عملکرد دولت خود گفت: به ایشان توصیه می شود هرگز سخن نگویند و همانند دو سال گذشته، همچنان سکوت کند.
حمله یک نماینده مجلس به حسن روحانی از تریبون باز مجلس /سکوت کن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، احمدامیر آبادی فراهانی در نشست علنی امروز یکشنبه در نطق میان دستور خود با گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: فردا ۱۹ دی ماه سالروز قیام مردم بصیر قم در دفاع از حریم مرجعیت و رهبری دینی ملت ایران است، قمی که شهر خون و قیام نام گرفت و همچنان با تمام کاستی ها پای نظام و انقلاب ایستاده است.قم مرکز جهان تشییع و شهر اهل بیت پیامبر اسلام است.

نماینده مردم قم با اشاره به حوادث دی ماه و کشف حجاب در دوره رضا خانی گفت: در آن دوره زنان ایرانی برای استفاده از چادر و روسری منع شدند اما زنان غیرتمند ایرانی زیر بار این نقشه شیطانی نرفتند امروز زنان مسلمان ایرانی هرگز از ارزش‌های دینی و انقلابی خود عقب‌نشینی نکردند و همواره در جامعه انقلابی با حفظ حجاب در تمام شئونات زندگی و کاری در سازندگی و اداره کشور تلاش می نمایند.

امیر آبادی با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم بیان داشت: مجلس انقلابی در طول دوره خود مصوبات اقتصادی خوبی داشته است که قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست اما متاسفانه امپراطور رسانه مخالف نظام اسلامی و مجلس انقلابی، مواردی که اصلا حقیقت نداشته و یا نظر شخصی یکی همکاران بوده است را به عنوان نظر مجلس و مصوبه آن ضریب می دهد و به گونه ای القا می کند که این نظر مجلس است، همکاران عزیز مواظب باشند تا بهانه‌ای دست دشمنان ندهند، مسلما سال آینده که مصادف با انتخابات دوره بعدی مجلس شورای اسلامی است رسانه‌های معاند تبلیغات گسترده‌ای را علیه مجلس انقلابی انجام خواهند داد.

وی از مسئولان صدا و سیما خواست اخبار واقعی را از مجلس دریافت نمایند و اظهار داشت: یکی از دروغ های بزرگی که امروز امپراتوری رسانه ای پوشش داد افزایش ۵۰ درصدی حقوق نمایندگان بود این در حالی است که حقوق نمایندگان به اندازه کارکنان دولت افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم قم خطاب به نمایندگان افزود:همکاران عزیز امروز مشکل اساسی مردم معیشت و اشتغال و ازدواج جوانان است مراقب باشید که شما را درگیر حاشیه ها نکنند.

امیر آبادی در واکنش به اظهارات حسن روحانی در مورد عملکرد دولت سیزدهم اظهار داشت: اخیراً رئیس جمهور سابق آقای روحانی مطالبی را در دفاع از عملکرد دولت خود اظهار داشتند که خوب است ایشان مانند دوران مسئولیت خود بار دیگر سوار خودرو شده و یک زیر نظر سنجی از داخل ماشین داشته باشند چون امکان اینکه پیاده شوند و مردم پاسخ این نظرسنجی را به ایشان به طور ویژه بدهند وجود ندارد لذا به ایشان توصیه می شود هرگز سخن نگویند مانند دو سال گذشته که سکوت اختیار کردند، همچنان سکوت کنند.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید