قتل فجیع پسرعمو به دلیل اختلافات خانوادگی

کدخبر: ۵۴۷۵۹۷
اقتصادنیوز: جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری پسر عموی قاتل در کرمانشاه به دلیل اختلافات خانوادگی گزارش داد.
قتل فجیع پسرعمو به دلیل اختلافات خانوادگی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری پسر عموی قاتل در کرمانشاه به دلیل اختلافات خانوادگی خبر داد.

حکم عجیب قاضی اردبیلی درباره یک حیوان آزار

سردار جمال سلمانی اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی جوان ۲۸ ساله‌ای در شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی در گشت زنی های هدفمند خود موفق به شناسایی و کشف خودرو سمند متعلق به جوان مفقود شده در حاشیه شهر کرمانشاه شدند.

سلمانی با بیان اینکه کاراگاهان در ادامه تحقیقات خود پی بردند که فرد گمشده با پسرعموی خود دچار اختلافات قبلی است، خاطرنشان کرد: تحقیقات نشان می‌داد از زمان مفقودی جوان ۲۸ ساله، این فرد هم متواری شده و اثری از وی نیست.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: با به دست آمدن این سرنخ مأموران آگاهی تمرکز خود را روی دستگیری پسرعموی فراری معطوف کرده و توانستند با شناسایی مخفیگاهش وی را دستگیر کنند.

مدارس چند شهرستان خراسان رضوی تعطیل شد

وی ادامه داد: متهم ۳۴ ساله در بازجویی‌ها اعتراف کرد پسرعموی خود را به خاطر اختلافات شخصی به ضرب گلوله به قتل رسانده و پیکرش را هم در محور کرمانشاه به روانسر به خاک سپرده است.

سلمانی افزود: مأموران با دریافت این اطلاعات موفق به یافتن جسد مقتول و سپس اسلحه‌ای که قتل توسط آن صورت گرفته، شدند و فرد قاتل را نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید