مدارس سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد

کدخبر: ۵۴۷۶۰۵
اقتصادنیوز: مدارس در سه مقطع تحصیلی شهرستان‌های بویراحمد، مارگون و دنا و بخش های دیشموک و قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه در دو شیفت صبح و عصر روز ۲۰ دی‌ماه تعطیل شد.
مدارس سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه با بارش برف و برودت هوا، مدارس در سه مقطع تحصیلی شهرستان‌های بویراحمد، مارگون و دنا و بخش های دیشموک و قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه در دو شیفت صبح و عصر در روز سه شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل خواهد بود.

برنامه جدید برای اداره تهران /جزییات تازه ازجلسه غیرعلنی شورای شهر

علیرضا نیکروز افزود: مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان های گرمسیری هم به صلاحدید فرمانداران در صورت لزوم تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: کارکنان ادارات به غیر از دستگاه خدمات رسان در این سه شهرستان فردا با دو ساعت تاخیر به صورت شناور ، در محل کار حاضر می شوند.

نیکروز تاکید کرد: با توجه به گزارشات دریافتی از سراسر استان بارش باران در برخی مناطق گرمسیری و بارش برف در مناطق سردسیری به همه مردم استان پیرو هشدارهای قبل، اعلام هشدار تردد در جاده‌ها و اسکان در مسیل‌ها داده می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد وی ابراز کرد: بارش برف باعث کندی تردد در جاده‌های کوهستانی و مناطق سردسیر استان شده است و در جاده‌های برون شهری مناطق سردسیر بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

قتل فجیع پسرعمو به دلیل اختلافات خانوادگی

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: با هماهنگی با ستاد مدیریت بحران استان و با توجه به بارش برف و افت شدید دما فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس در سطح شهرستان‌های بویراحمد، دنا، مارگون، قلعه رئیسی و دیشموک در همه مقاطع روز سه شنبه ۲۰ دی تعطیل خواهد بود.

سید ولی موسوی افزود: امتحانات داخلی و هماهنگ استانی در شهرستان‌ها و مناطق به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید