مدارس چند شهرستان خراسان رضوی تعطیل شد

کدخبر: ۵۴۷۵۸۴
اقتصادنیوز: به علت بارش برف و برودت هوا در خراسان رضوی، فعالیت آموزشی مدارس پیش‌دبستانی و دوره اول ابتدایی گلبهار و همچنین پیش دبستانی و ابتدایی فریمان، درگز، نوخندان، صالح آباد در نوبت صبح فردا به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.
مدارس چند شهرستان خراسان رضوی تعطیل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت:مدارس چند شهرستان به علت بارش برف، لغزندگی سطح معابر و برودت هوا که از عصر امروز شروع شد در نوبت صبح روز سه‌شنبه ۲۰ دی تعطیل است.

این انگشت دستتان، شخصیت شما را لو می‌دهد!

سید امیر شوشتری افزود: براین اساس فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی گلبهار و همچنین پیش دبستانی و ابتدایی فریمان، درگز، نوخندان، صالح آباد در نوبت صبح فردا به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه همچنین فعالیت آموزشی مدارس دوره متوسطه اول درگز در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود، ادامه داد: تمامی کودکستان ها و مراکز آموزش استثنایی در مناطق یاد شده نیز تعطیل ات.

وی بیان کرد: امتحانات دوره های تحصیلی به استثنای امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم مشمولین ماده ۳۲ داوطلبان آزاد و طرح جامع لغو است و زمان برگزاری امتحانات فوق الذکر توسط شورای مدرسه اطلاع رسانی خواهد شد.

هشدار؛ امکان بازگشت پشه آئدس به این استان جنوبی

گفتنی است سامانه بارشی که از عصر امروز فعالیت خود را در خراسان رضوی آغاز کرده است طبق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی این استان برای مدت سه روز فعال و برودت شدید هوا در این استان تجربه خواهد شد.

استان خراسان رضوی هم اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید