امیر سیاری: راه پیروزی بر دشمنان تبیین دستاوردهای نظام است

کدخبر: ۵۴۷۸۰۸
امیر سیاری با اشاره به لزوم جهاد تبیین برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: راه پیروزی و غلبه بر دشمنان، شناخت شهدا و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دشمن شناسی است.
امیر سیاری: راه پیروزی بر دشمنان تبیین دستاوردهای نظام است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی در نخستین یادواره شهدای ارتش در تهران بزرگ که به مناسبت گرامیداشت ۶۰۰ شهید ارتش برگزار شد، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این بسیار پر معناست. ما یاد شهدا را زنده نگه می‌داریم اما کافی نیست و باید از خانواده‌های معظم شهدا و دست اندرکاران حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تشکر کرد و این ارزشمند است.

وی افزود: چیزی که امروز مورد نیاز جامعه ما است این است که شهدا، آرمان‌ها، اعتقادات و اهداف شهدا را قدر بدانیم و بر اساس آن راه شهدا را ادامه دهیم.

دریادار سیاری با بیان اهمیت انتقال مکتب و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، تصریح کرد: جوانی که در دوران مختلف بزرگترین سرمایه‌اش یعنی جانش را در طبق اخلاص گذاشته و از کشورش، شرفش و انقلاب دفاع کرده و آگاهانه به شهادت رسیده را باید ارج نهیم و بدانیم آنچه که در جنگ نرم امروز مهم است شناخت فرهنگ ایثار و مکتب شهادت است که باید ادامه یابد.

وی با اشاره به لزوم جهاد تبیین برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: راه پیروزی و غلبه بر دشمنان، شناخت شهدا و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دشمن شناسی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید