مدارس و دانشگاه های این استان شنبه و یکشنبه تعطیل شد

کدخبر: ۵۴۸۳۵۰
بر اساس اعلام ستاد مدیریت جهادی گاز، مدارس، مراکز آموزش عالی و دانشگاه های گیلان در روزهای شنبه و یکشنبه جاری به صورت غیر حضوری خواهد بود.
مدارس و دانشگاه های این استان شنبه و یکشنبه تعطیل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، بر اساس اعلام مدیریت جهادی گاز، فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های گیلان در روزهای شنبه و یکشنبه جاری به صورت غیر حضوری و شروع فعالیت تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان در این روزها از ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است.

این مصوبه شامل تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه‌های سراسری، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی‌ها و دیگر مؤسسات آموزش عالی می‌باشد.

 

در این مصوبه تاکید شده است صرفاً امتحانات پایه‌های نهم (داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و رأس ساعت مقرر برگزار می‌شود.

همچنین سایر امتحانات داخلی با تصمیم مسئولان دانشگاه‌ها و شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

به منظور پایش عملکرد دستگاه‌ها و نهادها به مفاد این اطلاعیه، تیم‌های بازرسی قرارگاه جهادی شرکت گاز تشکیل و تخلفات احتمالی گزارش می‌شود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید