آتش‌سوزی یک کمپ ترک اعتیاد در شیراز

کدخبر: ۵۴۸۶۸۳
اقتصادنیوز: حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد در گویم شیراز رخ داد که این حریق مهار شد و تنها منجر به مصدومیت جزئی ۹ نفر از افراد حاضر در محل شد.
آتش‌سوزی یک کمپ ترک اعتیاد در شیراز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در گویم شیراز مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج

محمدهادی قانع گفت: ساعت ۱۵ و ۴۴ دقیقه امروز شنبه ۲۴ دیماه این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ مأموران ایستگاه آتش نشانی شماره هشت با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

قانع افزود: در یک کمپ ترک اعتیاد با مساحت ۱۵۰ متر مربع، بی احتیاطی و استفاده ناایمن از سیلندر گاز ۵۰ کیلویی با اتصالات نامناسب منجر به جدا شدن اتصالات و آتش سوزی گسترده سوله شده بود.
وی با بیان اینکه افراد حاضر در کمپ که ۴۳ نفر بودند سریعا از محل خارج شدند، گفت: نگرانی از حضور افراد در میان شعله ها وجود نداشت و تنها وجود یک رستوران در مجاورت محل حادثه و احتمال سرایت شعله ها به این ساختمان از موارد حساس عملیات محسوب می شد.
وی افزود: آتش نشانان همزمان با ایمنی محل و خارج کردن سیلندر گاز، وارد عملیات مهار آتش شدند و از چند طرف به مقابله با شعله های آتش پرداختند.
قانع خاطرنشان کرد: این حادثه تنها منجر به مصدومیت جزئی ۹ نفر از افراد حاضر در محل شد.
وی در پایان گفت: با تلاش تیم های امداد و نجات،آتش قبل از سرایت به ساختمان و رستوران همجوار کاملا مهار شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید