پیش بینی قیمت دلار امروز 23 مهر 1401

کدخبر: ۵۲۷۶۰۵
اقتصادنیوز: سقف قیمت دلار در هفته های اخیر محدوده ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان بوده است و در صورتی که معامله گران بتوانند، اسکناس آمریکایی را از محدوده یاد شده عبور دهند، تقاضای احتیاطی بیشتری به بازار ورود خواهد کرد.
پیش بینی قیمت دلار امروز 23 مهر 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، دلار در ابتدای روز شنبه شکست مرز ۳۳ هزار تومانی را مورد آزمون قرار خواهد داد. روند قیمت اسکناس آمریکایی نشان می دهد که این ارز در بازار پشت خطی توانسته است که به بالای محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومانی نفوذ کند. تحلیل گران فنی باور دارند که با شکست محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومانی‌،‌ دلار ممکن است در ابتدای روز شنبه با افزایش خریدها مواجه شود و به بالای مرز ۳۳ هزار تومانی برود. 

سقف قیمت دلار در هفته های اخیر محدوده ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان بوده است و در صورتی که معامله گران بتوانند، اسکناس آمریکایی را از محدوده یاد شده عبور دهند، تقاضای احتیاطی بیشتری به بازار ورود خواهد کرد. 

با وجود رشد دلار در بازار پشت خطی، بخشی از فعالان باور دارند که بازارساز مانند هفته گذشته، ارز زیادی را روانه بازار خواهد کرد و مانع از شکست مقاومت های حساس اسکناس آمریکایی خواهد شد. 

در صورتی که دلار نتواند بالای محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان باقی بماند، این ارز به سوی حمایت ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت خواهد کرد. 

به باور برخی فعالان، بالا رفتن احتمال تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران و کاهش احتمال احیای برجام از جمله عواملی هستند که سطح خرید ارز را در هفته های اخیر بالا برده اند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید