عضو کمیسیون امنیت ملی:

آمریکایی‌ها در روز‌های اخیر بار‌ها تقاضای مذاکره را داشته اند

کدخبر: ۵۴۸۹۹۱
فلاحی گفت: مسئولان آمریکایی پشت تریبون‌ها خود را بی‌رغبت به مذاکره هسته‌ای با ایران نشان می‌دهند، اما پشت پرده با تماس‌ها و پیگیری‌های پی‌در‌پی خواستار به نتیجه رسیدن مذاکرات و رسیدن به یک توافق بر سر صنعت هسته‌ای ایران هستند، همواره طی سال‌های بعد از انقلاب اسلامی شاهد بوده‌ایم که همواره آمریکایی‌ها ریاکاری سیاسی در قبال ایران داشته‌اند.
آمریکایی‌ها در روز‌های اخیر بار‌ها تقاضای مذاکره را داشته اند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها همواره با یک ژست شعاری سیاست‌های اعلامی خود را بیان می‌کنند، اما سیاست‌های اعمالیشان بسیار متفاوت است.

فلاحی تصریح کرد: مسئولان آمریکایی پشت تریبون‌ها خود را بی‌رغبت به مذاکره هسته‌ای با ایران نشان می‌دهند، اما پشت پرده با تماس‌ها و پیگیری‌های پی‌در‌پی خواستار به نتیجه رسیدن مذاکرات و رسیدن به یک توافق بر سر صنعت هسته‌ای ایران هستند، همواره طی سال‌های بعد از انقلاب اسلامی شاهد بوده‌ایم که همواره آمریکایی‌ها ریاکاری سیاسی در قبال ایران داشته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درخصوص وحشی خواندن ایرانیان توسط مسئولان آمریکایی بیان کرد: طبق آمار و اسناد مشخص است که چه کسانی علیه بشریت مرتکب جنایت شده‌اند، با بررسی جنگ‌های جهانی اول و دوم حکامی مانند روسای جمهور آمریکا و روسای کشور‌های اروپایی میلیون‌ها انسان بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: نکته قابل توجه دیگر وجود دو میلیون و پانصد هزار زندانی و بردگی جنسی در ایالات متحده است که طبق آمار‌ها در هر ۹۸ ثانیه یک تجاوز جنسی در این کشور صورت می‌گیرد، رنگین‌پوستان و سفید‌پوستان ایالات متحده همواره در دو سوی درگیری‌های اجتماعی این کشور فضا را دو قطبی می‌کنند.

فلاحی با بیان اینکه حقوق بشر توسط مسئولان آمریکایی به یک ابزار سیاسی تبدیل شده است، گفت: اگر قرار باشد با توحش برخی افراد مقابله شود اتفاقاً باید اروپا و آمریکا را کنترل کنیم، در منطقه خاورمیانه عربستان سعودی که شریک استراتژیک غرب است برای بانوان خود شناسنامه صادر نمی‌کند و تا چند سال اجازه رانندگی هم به آن‌ها نمی‌داد، از سوی دیگر ما شاهد تبلیغات گسترده علیه ایران هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فشار‌ها و تبلیغاتی که دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال می‌کند، بیشتر با هدف خالی کردن دست مذاکره‌کنندگان در جریان مذاکرات هسته‌ای است و این مسئله تازگی ندارد، چراکه آمریکا همیشه از ابزار حقوق بشر علیه دشمنان خود استفاده می‌کند.

وی افزود: اگر ایران مشکل یا موانع بر سر راه پیشرفت خود احساس کند، می‌تواند آن‌ها را رفع کند، نیاز به مداخله و فتنه‌انگیزی دشمنان قسم‌خورده نیست، اروپا و آمریکا مشکلات عدیده‌ای اکنون در کشور‌های خود دارند که مجبور می‌شوند در سیاست اعلامی و اعمالی خود تناقض داشته باشند، طبق اطلاعات موثقی که در اختیار دارم آمریکایی‌ها طی روز‌های اخیر بار‌ها تقاضای مذاکره و به نتیجه رسیدن مذاکرات را دشته‌اند.

فلاحی تاکید کرد: کشور‌های غربی در پشت پرده و در جلسات خصوصی اعلام می‌کنند که به انرژی نیازمند هستیم و شرایط کشورهایمان سخت است، بنابراین با یک توافق خوب در یک تلاش جمعی سعی کنیم که تحریم‌ها را رفع کنیم تا بتوانیم از شما انرژی مورد نیازمان را بخریم، در یک کلام می‌توانم بگویم در ساختار قدرت غرب دوگانگی رفتار و گفتار جزء لاینفکی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غربی‌ها هر جا که منتفع شوند دروغ‌ها را حقیقت و حقیقت را دروغ جلوه می‌دهند، بنابراین از نظر آن‌ها حقیقت باید در خدمت قدرت باشد و قدرت است که حقیقت را می‌سازد، اگر غیر از این باشد به دلیل اینکه نگاهشان پراگماتیستی است و با دروغ گفتن جنایات، استعمارگری و غارت منابع دیگر کشور‌ها را توجیه می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید