ادارات خراسان جنوبی تعطیل شد

کدخبر: ۵۴۹۳۴۳
تعطیلی ادارات، نهاد و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان خراسان جنوبی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری تمدید شد.
ادارات خراسان جنوبی تعطیل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، علیرضا عباس‌زاده ‌اظهار داشت: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جوی جدید و احتمال برودت دمای هوا، لذا ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی دولتی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است.

وی تصریح کرد: ورود این سامانه جدید به خراسان جنوبی، بارش برف و باران در اغلب مناطق را در پی خواهد داشت و کاهش محسوس دمای هوا را سبب خواهد شد.

فردا ادارات و مدارس در این استان تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از بابت ریزش این نزولات جوی، خدا را شاکریم اظهار امیدواری کرد: مردم با ادامه دادن همراهی‌های قبلی، در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا شاهد افت فشار ناشی از مصرف بالا و قطعی گاز نباشیم.

عباس‌زاده با اشاره به احتمال بروز لغزندگی در محورهای مواصلاتی استان ناشی از بارش برف و باران گفت: کماکان توصیه اکید ما به هم استانی‌های این است که از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و برنامه سفر خود را به شرایط بهتری موکول کنند.

وی متذکر شد: چنانچه عزیزانی ناگزیر به سفر هستند، لازم است حتماً تجهیزات ایمنی، لباس گرم و پتو به همراه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: کنکور سراسری در روزهای پنجشنبه 29 و جمعه 30 دی ماه و در حوزه‌های تعیین شده برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با صدور هشدار سطح نارنجی از نفوذ و تقویت توده هوای ناپایدار جوی از اواخر وقت امروز سه شنبه تا فردا چهارشنبه خبر داده که وزش باد، کاهش دما و بارش باران و برف را در نواحی شرقی، مرکز و نیمه جنوبی استان به همراه خواهد داشت.

عباس‌زاده گفت: براساس این گزارش و هشدار، با تقویت و استقرار سامانه پر فشار جوی و کاهش ضخامت جو از روز چهارشنبه 28 دی ماه تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس و قابل ملاحظه دمای هوا از پنج تا 10 درجه سلسیوس، گسترش و تشدید سرما و یخبندان در استان پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید