نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

به جای مذاکره باید با مقاومت در برابر دشمن ایستاد

کدخبر: ۵۴۹۸۷۳
اقتصادنیوز: نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به نقشه‌های دشمن برای سپاه، گفت: هیچ توقعی از دشمن جز دشمنی نداریم، دشمن را دردفاع مقدس شناختیم، سپاه پاسداران با تمام نقشه ها و توطئه های دشمن با قدرت بیشتر پیش می رود.
به جای مذاکره باید با مقاومت در برابر دشمن ایستاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس  عبدالله حاجی صادقی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت را برای ما ایجاد کرد، گفت: شهید سلیمانی برای ما کار بزرگ و عظیمی انجام داد. بیداری مردم و مقاومت در برابر استکبار، مهم‌ترین اقدام و دستاوردی است که این شهید بزرگوار برای آزادی‌خواهان عالم به ارمغان آورد.

وی حفظ ولایت رهبر انقلاب را مهمترین هدف محور مقاومت دانست و یادآور شد: دشمن با مذاکره کنار نمی آید و فقط با گفتمان مقاومت است که باید در مقابل استکبار بایستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از جمله حرکت های ناپسند و مذموم دشمن را ترور شهید سلیمانی و ایجاد اغتشاشات اخیر دانست.

حاجی صادقی با اشاره به نقشه های دشمن برای سپاه پاسداران، تصریح کرد: هیچ توقعی از دشمن جز دشمنی نداریم، دشمن را در دفاع مقدس شناختیم، سپاه پاسداران با وجود تمام نقشه ها و توطئه های دشمن با قدرت بیشتر پیش می رود.

وی در پایان یادآور شد: ملت ما با حضور همیشه در صحنه خود زمینه های ظهور را فراهم می کنند که این مهم جای تقدیر دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید