هویت فروشندگان سوالات کنکور لو رفت/این افراد باهپش هستند!

کدخبر: ۵۵۰۰۴۱
کسانی که تقلب‌های کنکور را می‌فروشند، 10 نفر هم نیستند که در رده سنی ۲۰ تا ۲۵، 26 سال هستند و در دانشگاه‌های آزاد دور از مرکز درس می‌خوانند.
هویت فروشندگان سوالات کنکور لو رفت/این افراد باهپش هستند!

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه شرق به نقل از همایون سبطی رئیس دیده‌بان عدالت آموزشی نوشت: اطلاعات زیادی از این افراد مانند آقایی به نام «س» یا خانمی به نام «آ.ا» یا خانمی به نام «س.ا» که به‌تازگی به جمع تقلب‌فروشان پیوسته است و… را در اختیار پلیس فتا، حراست سنجش و سایر مراکز مربوطه قرار دادیم که متأسفانه تاکنون پیگیری خاصی ندیده‌ایم.

این افراد خاص، افراد باهوشی هستند و مشتریانشان را از یک تعدادی بالاتر نمی‌برند؛ چون نمی‌خواهند سفره‌ای که برایشان پهن شده با طمع‌کاریشان برچیده شود. خود آ‌نها ادعا می‌کنند تعداد مشتریانشان بین صد تا هزار نفر است».‌

وی در ادامه گفت: «خیلی از این افراد چهار سال است مشغول به کار هستند و بین دانش‌آموزانی که تقلب می‌خرند، شناخته‌شده‌اند. وقتی صداوسیما اعلام می‌کند که چند نفر از این افراد را گرفتیم، شاید برای اولیا آرام‌بخش باشد‌ اما بر ر‌وی دانش‌آموزانی که این تقلب‌ها را می‌خرند اثر خاصی ندارد؛ چون آ‌نها چهار سال است که می‌بینند این افراد همچنان کار خودشان را که فروش تقلب است، ادامه می‌دهند».

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید