میرلوحی:

شورای نگهبان کلید انتخابات را پشت کوه انداخته است/ وقتی لاریجانی ردصلاحیت می شود، آذری جهرمی تایید می شود؟

کدخبر: ۵۵۱۱۶۳
اقتصادنیوز: میرلوحی در پاسخ به این سوال که آیا امیدی برای تایید صلاحیت در انتخابات ندارند، بیان کرد: اگر شرایط مانند انتخابات سال 1400 یا سال 98 باشد خیر. دیدید که شورای نگهبان چه کرد، سوابقشان که مد نظرتان هست که چه رفتاری کردند.
شورای نگهبان کلید انتخابات را پشت کوه انداخته است/ وقتی لاریجانی ردصلاحیت می شود، آذری جهرمی تایید می شود؟

به گزارش اقتصادنیوز ، محمود میرلوحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با اقتصادنیوز، درباره برنامه ریزی اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس دوازدهم گفت: خیر، کلیدی فعلا ندارد(خنده). انتخابات اگر مانند سال 1400 باشد که کلید آن  را شورای نگهبان پشت کوه انداخته و تابلوی ورود ممنوع زده است

میرلوحی: تابلوی «ورود به انتخابات ممنوع» مقابل اصلاح طلبان نصب کرده اند

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که آیا امیدی برای تایید صلاحیت در انتخابات ندارند، بیان کرد: اگر شرایط مانند انتخابات سال 1400 یا سال 98 باشد خیر. دیدید که شورای نگهبان چه کرد، سوابقشان که مد نظرتان هست که چه رفتاری کردند.

واکنش شمخانی به درخواست اصلاح طلبان برای دیدار با رهبر انقلاب

وی افزود: وقتی در انتخابات ریاست جمهوری آقای لاریجانی یا آقای پزشکیان که الآن مجلس هستند، رد صلاحیت می کنند، معلوم است دیگران را نیز رد می کنند. تا به حال دوبار این اتفاق افتاده است. هم در انتخابات 94 و هم در انتخابات 98 رد صلاحیت ها را در انتخابات مجلس تجربه کردیم.  

میرلوحی با اشاره به برخی گمانه زنی ها درباره حضور برخی چهره های سیاسی در انتخابات مجلس آینده گفت: آقای آذری جهرمی را یادتان هست که برای فیلترکردن تلگرام احضار کردند؛ وقتی آقای لاریجانی را به عنوان بانی وضع موجود معرفی و رد صلاحیت می کنند، شما فکر می کنید خانم هاشمی یا اقای اذری جهرمی تایید می شوند؟ خیر، اگراین دست فرمانی که انتخابات 98 و 1400 ادامه پیدا کند، جایی برای غیرخودی های آنان باقی نمی ماند. این دایره آنقدر تنگ شده که مرکز خودش را هم دارد بیرون می اندازد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید