توضیحات قوه قضائیه درباره پرونده تعرض در فوتبال مشهد/ هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشدند

کدخبر: ۵۵۲۴۳۲
سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده تعرض به فوتبالیست‌های نوجوان در مشهد گفت: هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشدند و در حال بررسی هستیم که انگیزه انتشار چنین خبری چیست؟ مستندی از شکایت در این زمینه نبوده است.
توضیحات قوه قضائیه درباره پرونده تعرض در فوتبال مشهد/ هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا سخنگوی قوه قضائیه وی در پاسخ به سوالی درباره موضوع مطرح شده در روزهای اخیر مبنی بر  تجاوز به ۱۵ نوجوان در ورزشگاه فوتبال در مشهد  گفت: در این رابطه شکایتی صورت گرفته است و این پرونده به دادسرای انقلاب مشهد ارجاع شده است و پرونده در مرحله تحقیق است.

وی افزود: اخباری در خصوص تعرض مطرح شد ولی در  درخواست خانواده تعدادی از بازیکنان مطالبی بوده که ۶ نفر از خانواده ها آن را امضا کردند و مطالبی در خصوص تغییر رفتار دانش اموز  خود مطرح کردند که به  دادسرای مشهد ارسال شده و پرونده قضایی نسبت به صحت و سقم تشکیل و به شعبه ۲۰۸ بازپرسی دادسرای مشهد ارجاع شده است.

هشدار صریح همتی درباره کاهش ارزش پول ملی کشور/ کسری بودجه را مهار کنید

آغاز پیش‌فروش بزرگ ایران‌خودرو/ شرایط ثبت نام اعلام شد

پیش فروش 4 خودرو سایپا ویژه دهه فجر+ شرایط ثبت نام

وی افزود: از آنجا که موضوع مطرح شده امنیت روانی را مختل می کند، تحقیقات تا این مرحله به این صورت بوده که  اختلافی در مجموعه فیمابین مسولین ذی ربط و تعدادی از والدین براساس شرایط بوده است و  مطالبی را علیه مربی مطرح کردند و ۶ امضا داشته است و این مکاتبه تقدیم رییس اداره ورزش مشهد شده است و والدین گلایه کردند که رفتار دانش آموزان ما تغییر کرده و به درس توجه ندارند و به هیچ وجه در نکات گفته شده نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره ای نشده است. 

3 خودروی لوکس که با قیمت پراید می توان خرید!

وی افزود: هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشدند و در حال بررسی هستیم که  انگیزه انتشار چنین خبری چیست؟  مستندی از شکایت در این زمینه نبوده است. چطور در فضای مجازی مطرح و با ابروی افراد بازی می کنند. مربی تیم  هم شکایتی را با عنوان نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی علیه دو نفر از خبرنگاران مطرح کرده وموضوع بررسی می شود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید