برف دوباره تهرانی ها را غافلگیر کرد /ترافیک سنگین در این مناطق تهران

کدخبر: ۵۵۴۳۵۳
ترافیک سنگین در همت به شرق، جنت‌آباد، حکیم به شرق، باکری، هاشمی رفسنجانی، سردار جنگل تا فرحزاد، شیخ فضل الله، یادگار، پل صدر، امام علی، اتوبان شهید زین‌الدین و آزادگان وجود دارد.
برف  دوباره تهرانی ها را غافلگیر کرد /ترافیک سنگین در این مناطق تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ؛ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر پایتخت اظهار کرد: از ساعت ۸:۲۰ دقیقه صبح شاهد بارش برف در نوار شمالی تهران به‌ویژه در مناطق ۵، ۲ و یک بودیم.

وی با اشاره به اینکه در منطقه ۴ هم بارش برف شدت گرفته است، گفت: عوامل پلیس راهور از ساعت ۶ صبح در آماده‌باش کامل هستند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: هم‌اکنون در مناطق جنوبی و مرکزی تهران بارش برف آغاز شده و در آزادگان هم بارش برف شدت گرفته است.

موسوی‌پور با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر پایتخت گفت: شاهد ترافیک سنگین در  همت به شرق، جنت‌آباد، حکیم به شرق، باکری، هاشمی رفسنجانی، سردار جنگل تا فرحزاد، شیخ فضل الله محدوده پل جناح، یادگار، پل صدر به غرب ، امام علی جنوب، اتوبان شهید زین‌الدین و آزادگان به شرق هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک در اکثر مناطق جنوبی به‌ویژه جنوب شرقی و در مناطق مرکزی سنگین است به همین دلیل از شهروندان درخواست می‌کنیم جز موارد ضروری از تردد در شهر در چنین شرایط آب و هوایی خودداری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید