ماجرای کشف سند طبقه بندی شده دیگر از خانه معاون ترامپ

کدخبر: ۵۵۴۵۶۷
مشاور پنس روز جمعه به وقت محلی، گفت که وزارت دادگستری "جست و جوی کامل و بدون محدودیت پنج ساعته انجام داده است و "یک سند با علامت‌های طبقه بندی شده و ۶ صفحه دیگر بدون چنین علامت‌هایی را کشف کرد که از سوی مشاور و معاون رئیس جمهور سابق آمریکا اظهار نشده بود. "
ماجرای کشف سند طبقه بندی شده دیگر از خانه معاون ترامپ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اف بی آی پس از کشف اسناد حساس دولتی، در جریان بازرسی از خانه مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس ‌جمهور پیشین آمریکا ،اعلام کرد، یک سند دیگر طبقه بندی شده از این خانه پیدا شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، دوین اومالی، مشاور پنس روز جمعه به وقت محلی، گفت که وزارت دادگستری "جست و جوی کامل و بدون محدودیت پنج ساعته انجام داده است و "یک سند با علامت‌های طبقه بندی شده و ۶ صفحه دیگر بدون چنین علامت‌هایی را کشف کرد که از سوی مشاور و معاون رئیس جمهور سابق آمریکا اظهار نشده بود. "

این جست و جو در حالی صورت می‌گیرد که وی در تحقیقات جداگانه‌ای در مورد تلاش‌های ترامپ برای براندازی انتخابات ۲۰۲۰ احضار شده است. از سوی دیگر، پنس در حال بررسی پیشنهاد جمهوری خواهان برای ورود به کاخ سفید در سال ۲۰۲۴ است.

وی در کنار ترامپ و جو بایدن، اکنون سومین مقام ارشد فعلی یا پیشین ایالات متحده محسوب می‌شود که خانه‌های آنها توسط ماموران FBI برای یافتن مدارک طبقه بندی شده بررسی می‌شود.

به نوشته آسوشیتدپرس، تمایل پنس و بایدن برای اجازه دادن به FBI برای تفتیش خانه‌هایشان و نشان دادن همکاری ظاهری خود، بیان‌گر تمایل هر دوی آنها برای اجتناب از دردسری است که از سال گذشته گریبانگیر ترامپ شده و منجر به این شد که وزارت دادگستری آمریکا حکم بازرسی دارایی او را در فلوریدا صادر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید