هنوز مولدسازی اجرا نشده کسی حاضر به پاسخگویی نیست چه برسد به بعد از اجرا! /پاسخگوکردن این افراد به یک معجزه شبیه خواهد بود

کدخبر: ۵۵۴۷۱۸
احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و یکی از اعضای هیئت هفت نفره در واکنش به فضاسازی‌ها علیه مصوبه سران قوا درخصوص مولدسازی اموال دولت تأکید کرد: «به خاطر فضاسازی‌های برخی در فضای مجازی هیچ عقب‌نشینی‌ای در اجرای این طرح انجام نخواهیم داد».
هنوز مولدسازی اجرا نشده کسی حاضر به پاسخگویی نیست چه برسد به بعد از اجرا! /پاسخگوکردن این افراد به یک معجزه شبیه خواهد بود

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

جنبه هشدارآمیز در پروژه مولدسازی اموال دولتی ناظر به تناقض‌گویی‌های هیئت هفت نفره پیرامون شفافیت عملکرد و پاسخ‌گویی در اجرای طرح  است. 

با روشن‌شدن این واقعیت که مصوبه مذکور عملا آن‌طورکه باید نظر کارشناسان را همراه ندارد، اکنون علاوه بر هزینه‌کردن از نام بزرگان، سعی می‌شود بدون توجه به سؤالات، ابهامات و انتقادات این طرح به هر طریق ممکن اجرائی شود.

همچنان که احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و یکی از اعضای هیئت هفت نفره در واکنش به فضاسازی‌ها علیه مصوبه سران قوا درخصوص مولدسازی اموال دولت تأکید کرد: «به خاطر فضاسازی‌های برخی در فضای مجازی هیچ عقب‌نشینی‌ای در اجرای این طرح انجام نخواهیم داد».

حال باید پرسید زمانی که خاندوزی این ادعا را مطرح می‌کند و رئیس سازمان خصوصی سازی  با ترک مناظره امکان نتیجه‌گیری در این مورد باقی نمی‌گذارد، چطور می‌توان انتظار داشت که با تحقق طرح مولدسازی با این طیف از مجریان و مدافعانش، درستی گفته‌های آنها را پیرامون شفاف‌سازی عملکردشان در قمیت‌گذاری اموال دولت و فروش آنها پذیرفت؟

هنوز طرح مذکور اجرائی نشده است که خبری از پاسخ‌گویی و انتقادات نیست، چه رسد به زمانی که فروش اموال دولتی توسط این هیئت بدون نظارت و مصونیت قانونی پیش رود. در آن صورت پاسخ‌گوکردن این افراد به یک معجزه شبیه خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید