ادارات و مراکز آموزشی این استان فردا تعطیل است

کدخبر: ۵۵۴۹۲۱
همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سطح استان همدان فردا به صورت غیرحضوری و دور کار شدند.
ادارات و مراکز آموزشی این استان فردا تعطیل است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار همدان با صدور بخشنامه‌ای به همه دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ادامه شرایط جوی، همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سطح استان به صورت غیرحضوری و دور کار شدند.

مدارس استان مرکزی هم فردا تعطیل شد

البته این بخشنامه شامل حال مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی نمی شود.

همچنین در این بخشنانه خطاب به مدیران و روسای دستگاه های اداری تاکید شده نظارت دقیق و کافی نسبت به مدیریت بهینه مصرف انرژی در محل خدمت داشته باشند.

فوری/ مدارس استان قم فردا تعطیل شد

بارش سنگین برف همچنین امروز مدارس همه مناطق ۱۹ گانه استان را به تعطیلی کشاند.

همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش همدان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مدارس مناطق ۱۹ گانه استان همدان به دلیل بارش برف و سرما امروز یکشنبه ۲۳ بهمن در نوبت بعدازظهر غیر حضوری است.

مدیرکل هواشناسی استان همدان هم گفت: با فعالیت یک سامانه بارشی در ۱۲ ساعت گذشته، ارتفاع برف در برخی از نقاط این استان به بالای ۱۷ سانتی متر رسیده است.

حسین عابد اظهار داشت: بیشترین میزان برف در استان همدان در ۱۲ ساعت گذشته در شهرستان تویسرکان با ۱۷ سانتی متر، در ایستگاه فرودگاه همدان ۱۶ سانتی متر و در سایر نقاط استان نیز به طور متوسط بین ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر ثبت شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید