مالک این باشگاه تهدید به قتل شد!

کدخبر: ۵۵۵۰۱۷
ماسیمو فررو، رئیس سابق باشگاه سمپدوریا، می‌گوید با تهدید جدی مرگ روبه‌رو شده و به شدت از این موضوع ترسیده است.
مالک این باشگاه تهدید به قتل شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل  از خبر ورزشی، سمپدوریا که در دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ میلادی در بین باشگاه‌های برتر فوتبال ایتالیا قرار داشت حالا با بحرانی جدی روبه‌رو شده است.

این باشگاه سابقه یک قهرمانی در لیگ ایتالیا و چهار قهرمانی در جام حذفی این کشور را در کارنامه دارد، اما در حال حاضر در جایگاه نوزدهم جدول رده‌بندی ایستاده و با بدهی ۱۵۰ میلیون یورویی روبه‌رو است.

در حالی که این تیم با تهدید جدی سقوط به دسته پایین‌تر دست و پنجه نرم می‌کند، رئیس سابق این باشگاه با مشکلات بسیار مهم‌تری روبه‌رو شده که باعث شده به شدت نگران شود.

فررو در این باره گفت: «من از هواداران می‌خواهم که دست از تهدید مداوم من بردارند. آیا شما می‌خواهید من را بکشید؟ من همین حالا هم با تماشای این وضعیت سمپدوریا مرده‌ام و فقط نفس می‌کشم. سه گلوله به در خانه من فرستاده شد. اولین بار سه سال پیش این اتفاق افتاد و چند هفته پیش هم یک گلوله دیگر فرستادند. آن‌ها در حال تهدید من و ادواردو گارون به قتل هستند.»

هواداران متعصب سمپدوریا اوایل فصل جاری بیانیه‌‌ای منتشر کردند و رؤسای قبلی این باشگاه را مقصر وضعیت موجود دانستند و بیشترین تقصیر نیز متوجه فررو بود. در بخشی از این بیانیه آمده بود: «شرایط نمی‌تواند به این شکل ادامه پیدا کند. ما قویاً احساس می‌کنیم که تو در تلاش هستی که از این باشگاه برای اهداف خودت استفاده کنی.»

فررو در سال ۲۰۱۴ ریاست سمپدوریا را برعهده گرفت و در سال ۲۰۲۱ به دلیل فساد مالی در مواردی که مربوط به این باشگاه نبود از این سمت استعفا داد. هرچند او همچنان یکی از مالکان اصلی این باشگاه به حساب می‌آید.

هواداران این تیم خواستار این هستند که او هرچه زودتر سهامش را در این باشگاه به فروش برساند چون معتقد هستند که نتایج تیم محبوب‌شان تحت مدیریت او به شدت افت کرده است، اما فررو حاضر به انجام این کار نیست.

روی پاکتی که برای تهدید فررو و گارون به در خانه او ارسال شده و یک گلوله در آن دیده می‌شد نوشته شده بود: «دفعه دیگر این گلوله واقعی است.»

فررو در این باره اضافه کرد: «گارون سعی کرد به ما کمک کند و شرایط فعلی این باشگاه هیچ ربطی به او ندارد. من می‌خواهم از او برای همه چیز تشکر کنم. او ۱۲ سال قبل سمپدوریا را نجات داد. چنین رفتارهایی درست نیست. این فوتبال نیست و چنین رفتاری در هیچ ورزشی پذیرفته شده نیست. من چنین تهدیدهایی از سوی هواداران را محکوم می‌کنم. پلیس باید این خشونت را متوقف کند. من بچه دارم و از این که با آن‌ها در خیابان راه بروم می‌ترسم.»

او همچنین پیشنهاد کرد که در ورزشگاه حاضر شود و با هواداران بازی سمپدوریا را تماشا کند: «اگر بخواهید، خواهم آمد و بازی را با شما تماشا می‌کنم. اگر زنده بیرون آمدم، یعنی مشکل ما حل شده است اما در غیر این صورت، روی برانکارد ورزشگاه را ترک خواهم کرد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید