تائید جریمه ۱۱۰ هزار دلاری ترامپ در دادگاه تجدید نظر

کدخبر: ۵۵۵۴۵۵
هیات منصفه دادگاه تجدید نظر شهر نیویورک اعتراض وکلای ترامپ را به رای صادره از سوی لتیتیا جیمز دادستان کل نیویورک وارد ندانست و اعلام کرد ترامپ باید به رای آرتور انگورون (Arthur Engoron) قاضی دیوان عالی منهتن تمکین و این مبلغ را به دادستانی شهر پرداخت و سایر شروط اعلام شده برای رفع اتهام از خود را نیز اجرا کند.
تائید جریمه ۱۱۰ هزار دلاری ترامپ در دادگاه تجدید نظر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دادگاه تجدید نظر شهر نیویورک آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی بار دیگر محکومیت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده را به پرداخت ۱۱۰ هزار دلار جریمه به خاطر امتناع از ارائه اسناد تجاری شرکت خود به دادگاه تائید کرد.

به گزارش سی ان بی سی، هیات منصفه دادگاه تجدید نظر شهر نیویورک اعتراض وکلای ترامپ را به رای صادره از سوی لتیتیا جیمز دادستان کل نیویورک وارد ندانست و اعلام کرد ترامپ باید به رای آرتور انگورون (Arthur Engoron) قاضی دیوان عالی منهتن تمکین و این مبلغ را به دادستانی شهر پرداخت و سایر شروط اعلام شده برای رفع اتهام از خود را نیز اجرا کند.

هیات منصفه دادگاه همچنین افزود جریمه روزانه ۱۰ هزار دلاری، سنگین و نادرست نیست.

لتیتیا جیمز دادستان کل نیویورک در تحقیقات مدنی خود در مورد اقدامات تجاری سازمان ترامپ از وی خواسته بود اسناد مربوط به معاملات تجاری‌اش را ارائه کند.

لکن وکلای ترامپ از دادگاه تجدیدنظر درخواست کرده بودند تا جریمه نقدی را تعلیق کند، ولی دادگاه با این درخواست مخالفت کرد.

مقامات قضایی آمریکا می‌گویند مدارکی در دست است که نشان می‌دهد ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود با سوءاستفاده از قدرت و ارتباطات خود در پرداخت مالیات، تخلف‌های گسترده مرتکب شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید