واکنش فتاح به خبر حضورش در دولت رئیسی به عنوان معاون اول/ مخبر رفتنی شد؟

کدخبر: ۵۵۵۵۴۸
رئیس بنیاد مستضعفان در واکنش به برخی اخبار مبنی بر رفتن وی به دولت به عنوان معاون اول رییس جمهوری یا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: هیچ خبری نبوده است و محکم‌ سر جای خود نشسته‌ام. ما با دولت بسیار نزدیک هستیم و ۲۲ نفر از مدیران ارشد ما در بنیاد به دولت رفته‌اند و با افتخار از دولت حمایت می‌کنند.
واکنش فتاح به خبر حضورش در دولت رئیسی به عنوان معاون اول/ مخبر رفتنی شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پرویز فتاح  در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۷۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۷۰۰۰ میلیارد تومان با بیان اینکه هر سال تقریبا در بهمن و اسفندماه چنین برنامه‌ای را با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری داریم، اظهار کرد: افتتاح‌های بسیاری در طول سال داریم اما این طرح‌های محرومیت‌زدایی استثنا هستند و اصرار داریم با حضور دفتر حضرت آقا باشد، از این جهت که در حکمی که بنده سال ۹۸ گرفتم ، اولین توصیه بسیار مهم رسیدگی به محرومان و توانمندسازی آن‌هاست. 

رئیس بنیاد مستضعفان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همه منافع بنیاد مستضعفان امروز در خدمت محرومان است، گفت: اگر کار اقتصادی می‌کنیم و آزادراه تهران شمال را تمام می‌کنیم، جهتگیری آن‌ها هم اشتغال و تولید و هم رفع نیازهای محروم و اقتصاد مقاومتی است.

وی یادآور شد: طی چند سالی که تحریم‌ها هم شدت پیدا کرده است بنیاد مستضعفان متوقف هیچ چیزی نبوده است. تحریم‌ها در مقابل عظمت و اراده این ملت شکست خورده‌اند.

رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا صورت‌های مالی بنیاد مستضعفان منتشر می‌شود یا خیر؟ توضیح داد: ما سایت داریم و مجمع برگزار کردیم. ۳۶ شرکت ما بورسی است.

رییس بنیاد مستضعفان در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درخصوص مولدسازی در کشور گفت: بنیاد مستضعفان خود به مولدسازی عمل کرده است و آمادگی دارد این الگو را در اختیار دولت قرار دهد.

فتاح در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره اخباری مبنی بر رفتن وی به دولت به عنوان معاون اول یا ستاد اجرایی گفت: هیچ خبری نبوده و محکم‌ سر جای خود نشسته ام. ما با دولت بسیار نزدیک هستیم و ۲۲ نفر از  مدیران ارشد ما در بنیاد به دولت رفته‌اند و با افتخار از دولت حمایت می‌کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید