راز سکوت اصلاح طلبان مقابل دولت رئیسی/ صدای اصولگرایان هم درآمده است

کدخبر: ۵۵۵۷۱۲
احمد حکیمی‌پور گفت: جریان منتقد دولت نیز فعلا حرفی نمی‌‌زند که بگویند اینها نگذاشتند، دل مردم را خالی کردند و چوب لای چرخ گذاشتند، اما به‌واقع صدای خود اصولگرایان هم درآمده و بیشتر نقدها از سمت آنهاست.
راز سکوت اصلاح طلبان مقابل دولت رئیسی/ صدای اصولگرایان هم درآمده است

به گزارش اقتصادنیوز ، احمد حکیمی‌پور فعال سیاسی اصلاح طلب به روزنامه «آرمان‌ملی» گفت: نارضایتی مردم رابطه مستقیمی با عملکرد مسئولان دارد.هنوز نشانه‌‌ای از صحبت‌‌‌‌هایی که قبل از انتخابات در خصوص بازار سرمایه، قیمت ارز، بازار مسکن و سفره مردم مطرح شد دیده نمی‌‌شود.

او گفت:جریان منتقد دولت نیز فعلا حرفی نمی‌‌زند که بگویند اینها نگذاشتند، دل مردم را خالی کردند و چوب لای چرخ گذاشتند، اما به‌واقع صدای خود اصولگرایان هم درآمده و بیشتر نقدها از سمت آنهاست.

دبیرکل حزب اراده ملت بیان کرد: این دولت معدل جریان اصولگرایی نیست.

وی ادامه داد: با گفتاردرمانی و صحبت شاید بتوان در مقطع کوتاهی به جامعه امید داد، اما وقتی نتیجه عملی دیده نمی‌‌شود مردم می‌‌سنجند. مردم بالاخره عملکردها را کنار هم می‌‌گذارند و نتیجه‌گیری می‌‌کنند و خیلی وقت است که صحبت‌‌های خوب هم اثری ندارد.

حکیمی‌‌پور تصریح کرد: برخی فکر می‌‌کنند همین‌که صحبت می‌‌کنند یعنی مسائل را حل کرده‌‌اند. در حالی‌که کشور ما به مدیران پرکار نیاز دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید