حمید قره‌حسنلو در بهداری زندان بستری شد؟

کدخبر: ۵۵۵۷۵۹
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: حمید قره حسنلو در حال حاضر در سالن مربوط به همراه سایر زندانیان اقامت دارد و به جهت عدم ضرورت به بستری، در بهداری زندان بستری نیست.
حمید قره‌حسنلو در بهداری زندان بستری شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از میزان، اخیرا عکسی از حمید قره حسنلو از متهمان پرونده شهادت شهید روح الله عجمیان در فضای مجازی منتشر و گفته شده است این فرد به علت خونریزی روده در بهداری زندان بستری شده است.

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در گفت‌وگو با میزان در رابطه با انتشار تصویری از حمید قره حسنلو در فضای مجازی اظهار کرد: این عکس مربوط به حدود سه ماه قبل و مربوط به زمانی است که حمید قره حسنلو جهت درمان بیماری قلبی در خارج از زندان و در یکی از بیمارستان‌های کرج بستری بوده است که پس از درمان کامل و حسب تشخیص پزشکان معالج از بیمارستان مرخص و به زندان اعزام شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: این عکس مربوط به زندان و یا بهداری زندان نیست.

وی بیان کرد: در بهداری زندان اگر لزوم به بستری باشد، با توجه به اینکه داخل محیط زندان است، اصولا نیازی به دستبند نیست و به زندانیان حتی اگر نیاز به بستری باشد، در بهداری زندان دستبند زده نمی‌شود.

فاضلی هریکندی گفت: حمید قره حسنلو اخیرا ضمن مراجعه به پزشک زندان ادعای ناراحتی روده داشت که حسب تجویز پزشک جهت بررسی دقیق‌تر توصیه به انجام کولونوسکوپی در یکی از مراکز خارج از زندان شد.

وی افزود: با توجه به موافقت دادگاه، هماهنگی لازم جهت انجام کولونوسکوپی و سایر آزمایشات لازم در مورد حمید قره حسنلو در حال انجام است.

فاضلی هریکندی تصریح کرد: حمید قره حسنلو در حال حاضر در سالن مربوط به همراه سایر زندانیان اقامت دارد و به جهت عدم ضرورت به بستری، در بهداری زندان بستری نیست.

وی گفت: در حال حاضر حال جسمی حمید قره حسنلو مساعد است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید