آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در دریای سرخ

کدخبر: ۵۵۶۳۶۸
منابع خبری رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه خبر دادند که نیروی دریایی این رژیم از ترس حملات احتمالی ایران به کشتی‌های اسرائیلی، حالت آماده باش در دریای سرخ را افزایش داده است.
آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در دریای سرخ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، دو روز پیش، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع نظامی منطقه‌ای مدعی شد که دست کم یک کشتی نفتی که تحت مالکیت رژیم صهیونیستی قرار داشت، در روز ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) در دریای عرب مورد حمله قرار گرفته است.

شرکت امنیتی «امبری اینتلیجنس» که شرکتی دریایی انگلیسی است نیز مدعی شد که سه کشتی در دریای عرب با پهپاد مورد حمله قرار گرفته‌اند.

این در حالی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در ابتدای نشست کابینه خود، جمهوری اسلامی ایران را متهم به حمله هفته گذشته به یک نفتکش این رژیم در خلیج فارس کرد.

نتانیاهو با تکرار سخنان همیشگی خود، مدعی شد: «هرگز اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای یا تثبیت موقعیت خود در مرزهای شمالی‌ خود را نمی‌دهیم و به فعالیت‌های خود در این راستا ادامه خواهیم داد».

او افزود: «ما در دو جبهه علیه دشمنانمان در حال جنگ هستیم، یکی جبهه داخلی و دیگری ایران؛ در مقابل جبهه داخلی آخر هفته گذشته با بن گویر در مورد تشکیل یک تیم ویژه به توافق رسیدم. اما در مورد جبهه ایران تلاش‌هایمان متوقف نشده است. ایران در تلاش است تا یکپارچگی ما به عنوان یک ملت را از بین برده و به روحیه ملی ما ضربه بزنند».

نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی با اذعان به توقف‌ناپذیری ایران گفت: «در مورد جبهه ایران، تلاش ما به یک دلیل ساده ادامه دارد و آن هم این است که اقدامات ایران متوقف نشده است، هفته گذشته ایران بار دیگر به یک نفتکش ما در خلیج فارس حمله کرد. همانطور که دیروز به یک پایگاه آمریکایی در سوریه حمله کرد و همچنان به تامین سلاح های مرگبار برای سوریه ادامه می‌دهد».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید