آمریکا مدعی شد: پهپادهای ایرانی را هدف قرار می‌دهیم

کدخبر: ۵۵۶۹۳۸
معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در آستانه نخستین سالگرد حمله نظامی روسیه به اوکراین با تکرار برخی ادعاهای تکذیب‌شده، گفت که خطوط پشتیبانی روسیه و از جمله پهپادهای ساخت ایران را هدف قرار خواهیم داد.
آمریکا مدعی شد: پهپادهای ایرانی را هدف قرار می‌دهیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، والی آدیمو، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در آستانه نخستین سالگرد حمله نظامی روسیه به اوکراین با تکرار برخی ادعاهای تکذیب‌شده، گفت که خطوط پشتیبانی روسیه و از جمله پهپادهای ساخت ایران را هدف قرار خواهیم داد.

ادعای اسرائیل علیه ایران/ تهران به غنی‌سازی اورانیوم تا 90 درصد نزدیک است

 وی به چین نیز نسبت به هرگونه تلاش برای دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه روسیه، هشدار داد و افزود که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، اقدام‌های عملی را اتخاذ خواهیم کرد.

ادعای نتانیاهو علیه ایران/ بهترین راه برای جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران تهدید موثق نظامی است

آدیمو پیش از این نیز با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها اعلام کرده بود که روسیه با روی آوردن به «کشورهای یاغی» مانند ایران و کره‌شمالی در صدد دور زدن تحریم‌ها و دریافت کمک‌های نظامی از طرف‌های ثالث است.

وی در ادامه این ادعاها گفت که ایالات متحده تصمیم دارد بر کشورهایی که به روسیه در نقض تحریم‌های غرب کمک کرده و به مسکو راهکارهایی برای فرار از این محدودیت‌ها ارائه می‌دهند، متمرکز شود. 

آدیمو افزود که تمرکز واشنگتن بر مقابله با نقض تحریم‌های اعمال‌شده بر روسیه از جمله توسط طرف‌هایی است که عامدانه یا غیرعامدانه به روسیه برای تأمین منابع مورد نیاز برای جنگ نظامی در اوکراین کمک می‌کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید