عکسی از لحظه وداع تلخ علیرضا شهرداری با پیروز که اشک همه را درآورد

کدخبر: ۵۵۸۲۵۲
عکسی از لحظه وداع تلخ علیرضا شهرداری منتشر شده است. تعدادی از کاربران سوگوار پیروز از نقش علیرضا شهرداری نوشتند و موقعیت او را تکریم کردند، دو واکنش از خیل واکنش‌ها را برای شما گردآوری کرده‌ایم.
عکسی از لحظه وداع تلخ علیرضا شهرداری با پیروز که اشک همه را درآورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برترین‌ها، تعدادی از کاربران سوگوار پیروز از نقش علیرضا شهرداری نوشتند و موقعیت او را تکریم کردند، دو واکنش از خیل واکنش‌ها را اینجا گذاشتیم:

«فلات ایران» نوشته:  شوربختانه پیروز از بین ما رفت. پیروز مُشتی‌ست نمونه‌ی خروارخروار بی‌تدبیری و مُصیبتی که بر سر محیط زیست این کشور می‌رود.‌ صد حیف. ممنون از علی‌رضا شهرداری عزیز که از بدو تولد پیروز، عاشقانه کنارش بود.

فوری/ واریز سود برای ثبت‌نام کنندگان خودروهای وارداتی

قاب طلایی از علی دایی و کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا

آزاده مختاری «روزنامه‌نگار» نیز درباره این عکس گفته:

پیروز! قشنگ پسر "ما"... خداحافظ... و چه سخت بود نوشتن خبر رفتن تو... علی رضا‌شهرداری،خسته نباشی مرد. تشکر برای تلاش بی‌نظیرت برای نگهداشت امید در وجود "ما". در سخت‌ترین راه پا گذاشتی مرد. تو به بی‌نظیرترین شکل ممکن،برای زیست ایران، پدری کردی.

محمد درویش «کنشگر محیط زیستی» هم توییت کرد:  این عکس مربوط به ساعت ۳ بامداد امروز - ۹ اسفند - است. نگران علیرضا شهرداری هستم. این مرد دارد آب می‌شود، پیروزش و همه امیدش در برابر دیدگانش در حال آب شدن است. زندگی ادامه دارد علیرضا؛ هرگز فراموش نمی‌کنیم دگریاری شگفت‌انگیزت را در طول ۱۱ ماه اخیر.

عکسی از لحظه وداع علیرضا با پیروز که اشک همه را درآورد

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید