ضرغامی: نمی‌توانیم به گردشگر خارجی بگوییم از بله و ایتا استفاده کند/ ارائه سیم کارت بدون فیلتر به گردشگران پیشنهاد من بود

کدخبر: ۵۵۸۵۵۱
وزیر ارشاد گفت: ماجرای ارائه سیم کارت بدون فیلتر به گردشگران پیشنهاد من بود و اگر قرار بود از کسی انتقاد بشود باید از من انتقاد می‌شد.
ضرغامی: نمی‌توانیم به گردشگر خارجی بگوییم از بله و ایتا استفاده کند/ ارائه سیم کارت بدون فیلتر به گردشگران پیشنهاد من بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی پیش از ظهر امروز چهار شنبه (۱۰ اسفند ماه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع اعطای سیم‌کارت های بدون فیلتر به گردشگران خارجی گفت: وزیر محترم ارتباطات به خاطر موضوع سیم کارت های بدون فیلتر برای گردشگران خارجی بسیار مورد حمله قرار گرفت. من می خواهم به شما بگویم که این کار تقصیر من است و اگر قرار است با کسی برخورد یا انتقاد شود آن فرد من هستم.

ضرغامی گفت: اعطای این سیم کارت به گردشگران خارجی پیشنهاد ما بود و پیگیر آن هستیم. گردشگران خارجی باید حداقل خدمات و سرویس ها به آن‌ها داده شود. برخی دوستان ما می‌گویند که چرا گردشگر خارجی به ایران نمی آید و یا اینکه تعداد آن‌ها کم است. باید بگویم که این موضوع دلایلی دارد. ما نظام مسائل این موضوع را احصاء کردیم و تک به تک در حال حل و فصل آن‌ها هستیم.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری بیان کرد: هنگامی که گردشگر خارجی وارد کشور ما می شوند یکی از نیازهای آن‌ها اینترنت و سکوهای خارجی و بین المللی است که مثل نان شب برای آن‌ها واجب است و نمی‌شود گردشگر خارجی به کشور ما بیاید و ارتباطش با دنیا قطع شود.

ضرغامی گفت: ما نمی توانیم به او بگوییم از بله و ایتا استفاده کند. او می خواهد از تهران با پاریس در ارتباط باشد. لذا؛ من از آقای وزیر خواستم برای گردشگران خارجی امکانی فراهم کند که بتوانند با استفاده از سیم کارت های ویژه و سکوهای بین المللی نیاز خود را مرتفع کنند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: اگر مشکلی برای آن‌ها پیش می آید و ناگهانی یک یا دو نفر از آنها را به جرم جاسوسی دستگیر می‌کنند که بعضی مواقع من تا نیمه‌های شب پیگیری می‌کنم تا این مشکل را حل کنم. اگر دو نفر پیرمرد و پیرزن به کشور ما می آیند و نگران این هستند که دستگیر شوند و یا اتفاقی برای آنها رخ می دهد و آن‌ها حتی نمی توانند به خانواده‌های خود خبر بدهند. باید با چه انگیزه ای به ایران سفر کنند!؟

وی در پایان افزود: امیدواریم ان‌شاءالله تولیدات و سکوهای داخلی ما نیز جایگاه بین‌المللی پیدا کرده و فعال باشند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید